Άρθρο Localit 26 Μαρτίου, 2019

Δήμος Λαυρεωτικής: Έγκριση από το Περιφερειακό Συμβούλιο 3 έργων

Τρία έργα για τον Δήμο Λαυρεωτικής εγκρίθηκαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο Αττικής με εισήγηση του Αντιπεριφερειάρχη Ανατολικής Αττικής Πέτρου Φιλίππου.

Την Πέμπτη 21 Μαρτίου 2019 εγκρίθηκε η 1η Τροποποίηση Προγράμματος Εκτελεστέων Έργων για το Οικονομικό Έτος 2019 και εγκρίθηκαν τρία μεγάλα έργα για το Δήμο Λαυρεωτικής συνολικού προϋπολογισμού 1.933.463€.

Το πρώτο έργο αφορά στη «Μελέτη Κτηματογράφησης – Πολεοδόμησης – Πράξης Εφαρμογής περιοχής Β’ κατοικίας «Βρωμοπούσι ή Καλοπήγαδο» του πρώην Δήμου Κερατέας, στην οποία έχει ολοκληρωθεί η Α’ φάση.

Το δεύτερο έργο αφορά στη «Μελέτη Κτηματογράφησης – Πολεοδόμησης – Πράξης Εφαρμογής περιοχής Β’ κατοικίας «Πόρτο Εννέα» του πρώην Δήμου Κερατέας, στο οποίο έχει υποβληθεί η Α’ φάση.

Το τρίτο κατά σειρά έργο έχει τίτλο «Κτηματογραφική Αποτύπωση – Μελέτη Γεωολογικής Καταλληλότητας – Υδραυλική Μελέτη Ρεμάτων – Περιβαλλοντική Μελέτη Ρεμάτων για την πολεοδόμηση περιοχών παραθεριστικής κατοικίας «Σπηλιαζέζα» και «Αγιασμόθι» του πρώην Δήμου Κερατέας. Στο έργο αυτό έχει ολοκληρωθεί η κτηματογράφηση.

Οι πολεοδομικές μελέτες είναι αναγκαίες για τη σωστή οικιστική ανάπτυξη του Δήμου και απαραίτητες για να λυθεί το πρόβλημα της άναρχης δόμησης και για την αποκατάσταση της λειτουργικής χωροταξίας.  

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 13 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα της ΚΕΔΕ κ. Καφαντάρη: Η οικονομικά προσιτή ενέργεια προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ρόλου της Αυτοδιοίκησης
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

Συνεδριάζει τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 17:00 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβολικό κλείσιμο των Δήμων την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 με κύριο αίτημα την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στους Δήμους.

Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από τη Βουλή,  όλου του αιρετού αυτοδιοικητικού προσωπικού.  …