Άρθρο Localit 02 Σεπτεμβρίου, 2020

Δήμος Ηρακλείου: Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση για την υπογειοποίηση κάδων

Τη χρηματοδότηση για την προμήθεια και την εγκατάσταση 20 υπόγειων κάδων εξασφάλισε ο Δήμος Ηρακλείου.  Πρόκειται για το έργο «Αισθητική, Λειτουργική και Περιβαλλοντική Αναβάθμιση Κοινοχρήστων Χώρων Δήμου Ηρακλείου Κρήτης μέσω της ανάπτυξης συστήματος υπογειοποιημένης αποθήκευσης & αποκομιδής των δημοτικών απορριμμάτων» το οποίο εντάχθηκε στο χρηματοδοτικό πρόγραμμα του Πράσινου Ταμείου του Υπουργείου Περιβάλλοντος «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου». To έργο είναι προϋπολογισμού 375.113,00 ευρώ και περιλαμβάνει την τοποθέτηση υπόγειων κάδων σε 10 επιλεγμένα σημεία της πόλης (από δύο, έναν για σύμμεικτα απορρίμματα και έναν για ανακύκλωση,  σε κάθε σημείο).

Τα  σημεία που έχουν επιλεγεί είναι:

  • Δουκός Μποφώρ και Λεωφ. Νιάρχου (Χημείο)
  • Πλατεία Κουντουριώτη (Παραλιακή)
  • Παραλιακή, στην περιοχή του πρώην Ξενία
  • Στην Παραλιακή, Σοφοκλή Βενιζέλου και Χαρκούτση (Δημοτική Αστυνομία)
  • Παραλιακή, στο παρκάκι μετά το «Μητέρα»
  • Πλατεία Μουσείου (πίσω από τον ΕΟΤ)
  • Πλατεία Νικηφόρου Φωκά (Σταυρός)
  • Πάρκο Θεοτοκοπούλου (είσοδος οδού Μινωταύρου)
  • Πλατεία Ελευθερίας (μπροστά από το Ιατρικό Κέντρο)
  • Πλατεία Δασκαλογιάννη.

Όπως δήλωσε ο Δήμαρχος Ηρακλείου Βασίλης Λαμπρινός: «Η ένταξη του έργου στο Πράσινο Ταμείο ανοίγει τον δρόμο για να προχωρήσουμε σε μια σημαντική όσο και στοχευμένη παρέμβαση που θα βελτιώσει κι άλλο την εικόνα της καθαριότητας στο Ηράκλειο».

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Διεθνείς Σχέσεις 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της ΚΕΔΕ με αντιπροσωπεία Δημάρχων της Αλβανίας και της Ένωσης Δήμων Αλβανίας

Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) μεταξύ της διοίκησης της…