Άρθρο Localit 02 Νοεμβρίου, 2022

Δήμος Ιλίου: Πρόσκληση συμμετοχής στο πρόγραμμα «Εισαγωγή στη Στατιστική Επεξεργασία Πληροφοριών με χρήση Excel» του Πανεπιστημίου Δ. Αττικής

Στο πλαίσιο της δια βίου μάθησης και της συνεργασίας με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, ο Δήμος Ιλίου υλοποιεί το Πρόγραμμα «Εισαγωγή στη Στατιστική Επεξεργασία Πληροφοριών με χρήση Excel» του ΠΑΔΑ και απευθύνει πρόσκληση για δωρεάν συμμετοχή στο πρόγραμμα των ωφελούμενων της Δράσης της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης «Προγράμματα αναβάθμισης δεξιοτήτων και επανακατάρτισης σε κλάδους υψηλής ζήτησης με έμφαση στις ψηφιακές και πράσινες δεξιότητες».

Η εγγραφή και η δήλωση συμμετοχής γίνεται ηλεκτρονικά στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.voucher.gov.gr/project/view-dypa, ενώ για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον εντεταλμένο Σύμβουλο Παιδείας και Δια Βίου Μάθησης, υπεύθυνο των Επιτροπών Συνεργασίας Δήμου Ιλίου και Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής Φώτη Μαρκόπουλο, τηλ. 69444467874.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το σύστημα επιχορήγησης ωφελουμένων με Επιταγές Κατάρτισης για τη λήψη υπηρεσιών επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων: https://www.voucher.gov.gr/

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανθρωπιστική βοήθεια για τους σεισμοπαθείς Τουρκίας και Συρίας συγκεντρώνουν ΠΕΔ Κρήτης και οι δήμοι της Κρήτης

Η ΠΕΔ Κρήτης και οι δήμοι της Κρήτης ανέλαβαν την πρωτοβουλία σε συνεργασία με την…

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συλλογή ανθρωπιστικής βοήθειας για τους σεισμόπληκτους σε Τουρκία και Συρία, από τον Δήμο Αμπελοκήπων-Μενεμένης

Ο Δήμος Αμπελοκήπων-Μενεμένης, θέλοντας να συνδράμει τους σεισμόπληκτους στην περιοχή της Τουρκίας και της Συρίας…

Ενδιαφέρουν 07 Φεβρουαρίου, 2023
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θεσσαλονίκης: Παράταση μέτρων αντιμετώπισης της κακοκαιρίας

Με διευρυμένο ωράριο θα συνεχίσουν να λειτουργούν οι δομές του δήμου Θεσσαλονίκης που παρέχουν φιλοξενία…