Σε επαναλειτουργία και με αναβαθμισμένη μορφή θέτει ο δήμος Ήλιδας την εφαρμογή «Novoville», μέσω της οποίας οι δημότες προσφέρεται η δυνατότητα στους δημότες να στέλνουν μέσω των κινητών τους τηλεφώνων, αιτήματα για διευθέτηση θεμάτων που αφορούν στην καθημερινή λειτουργία της πόλης.
Συγκεκριμένα ο δημότης ή επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να δηλώνει σε πραγματικό χρόνο, όλο το 24ωρο, ζητήματα που συναντά στην καθημερινότητά του, όπως για παράδειγμα θέματα καθαριότητας και σκουπιδιών, εγκαταλειμμένα αυτοκίνητα, θέματα ηλεκτροφωτισμού ή ζημιών, φθορών και βλαβών, μέχρι και έκτακτα περιστατικά που απαιτούν άμεση δημοτική συνδρομή.
Η αποστολή των αιτημάτων γίνεται με τέσσερα απλά βήματα:
- Επιλογή τοποθεσίας
- Επιλογή κατηγορίας αιτήματος
- Προσθήκη φωτογραφίας
- Αποστολή του αιτήματος στο Δήμο
Μετά την αποστολή του, το αίτημα παραλαμβάνεται από την αρμόδια υπηρεσία, ενώ ο δημότης λαμβάνει ζωντανή ενημέρωση στο κινητό του για την πορεία επίλυσης, μέχρι την οριστική διευθέτηση.
«Με τον τρόπο αυτό, αναφέρει σχετική ανακοίνωση, οι υπηρεσίες του δήμου Ήλιδας έχουν πραγματική εικόνα των ζητημάτων, μπορούν να προγραμματίσουν καλύτερα τις εργασίες τους εξοικονομώντας πόρους και -κυρίως- είναι υπόλογες για το έργο και την ανταπόκρισή τους στους δημότες».
Όπως τονίζει χαρακτηριστικά ο Δήμαρχος Ήλιδας κ. Χρήστος Χριστοδουλόπουλος για την αναβαθμισμένη εφαρμογή βελτίωσης της καθημερινότητας:
«Πρωταρχικός μας στόχος είναι να φέρουμε τον Δήμο Ήλιδας σε μια νέα εποχή, μετατρέποντάς τον σε βιώσιμο και φιλικό προς του πολίτες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες της τεχνολογίας.
Χαιρόμαστε ιδιαίτερα για τα μέχρι σήμερα αποτελέσματα της πλατφόρμας «Novoville» και ευχαριστούμε όλους τους δημότες που βοηθούν τις υπηρεσίες να καταγράψουν και να επιλύσουν ζητήματα που δυσκολεύουν την καθημερινότητά τους.
Μαζί συνεχίζουμε να βελτιώνουμε την ποιότητα ζωής στον Δήμο μας!».