Με στόχο τη διευκόλυνση και την προστασία των πολιτών μέσα στις δύσκολες συνθήκες που έχει διαμορφώσει η πανδημική κρίση, ο Δήμος Άργους Μυκηνών αναστέλλει από σήμερα Δευτέρα 9/11, το μέτρο της ελεγχόμενης στάθμευσης για όλη τη χρονική περίοδο κατά την οποία θα είναι σε ισχύ το lockdown.
Άρθρο Localit 09 Νοεμβρίου, 2020
Δήμος Άργους Μυκηνών: Άρση μέτρου ελεγχόμενης στάθμευσης λόγω καραντίνας
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων
Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…
Διεθνείς Σχέσεις
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνάντηση της ΚΕΔΕ με αντιπροσωπεία Δημάρχων της Αλβανίας και της Ένωσης Δήμων Αλβανίας
Συνάντηση εργασίας πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) μεταξύ της διοίκησης της…