13 Μαΐου, 2022
Διαβούλευση επί του προτεινόμενου έργου «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-Ανάπτυξη Εφαρμογών Έξυπνων Πόλεων και Τεχνολογιών για το Διαδίκτυο των Αντικειμένων (IoT)»
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων
Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
15 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΚΕΔΕ ανοίγει τη συζήτηση για το μέλλον της Αυτοδιοίκησης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης