Η λειτουργία των καταστημάτων τις Κυριακές βρέθηκε στο επίκεντρο της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Περιφερειών Ελλάδος (ΕΝΠΕ).
Την ίδια ώρα με επιστολή του ο Γιάννης Μπουτάρης ζητεί από τον αρμόδιο αντιπεριφερειάρχη τα καταστήματα να λειτουργούν στη Θεσσαλονίκη περισσότερες από επτά Κυριακές το χρόνο.
Πάντως οι περιφερειάρχες κατά τη διάρκεια της συζήτησης του θέματος συμφώνησαν οι όποιες σχετικές αποφάσεις λαμβάνονται να είναι αποτέλεσμα συστηματικού διαλόγου και συνεργασίας των εμπλεκόμενων φορέων.
Στη συνεδρίαση της ΕΝΠΕ συμμετείχε και ο Πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου (ΕΣΕΕ) Βασίλη Κορκίδη καθώς και μέλη του Δ.Σ. της Συνομοσπονδίας.
Οι Περιφερειάρχες συμφώνησαν καταρχήν με τις θέσεις της ΕΣΕΕ και δεσμεύτηκαν ότι οι αποφάσεις των Αντιπεριφερειαρχών –όπως προβλέπει ο νόμος – θα είναι προϊόν εξαντλητικού διαλόγου με τους τοπικούς φορείς του εμπορίου, των εργαζομένων και όλων των εμπλεκομένων, ώστε το αποτέλεσμα να βοηθά την πραγματική οικονομία.
Σύμφωνα με ανακοίνωση της ΕΝΠΕ, οι δύο πλευρές συμφώνησαν να υπάρχει στο μέλλον στενή συνεργασία στο πλαίσιο ενός διαρκούς διαλόγου, ώστε να επιλύονται θέματα και να εξειδικευτεί ο τρόπος συμβολής των Περιφερειών στην ανάπτυξη του τοπικού εμπορίου.
Γ. Μπουτάρης: Ανοιχτά τα καταστήματα πάνω από επτά Κυριακές τον χρόνο
Στην επιστολή του προς τον αντιπεριφερειάρχη Θεσσαλονίκης Γιώργο Τσαμασλή ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης προτείνει άνοιγμα των καταστημάτων για ακόμη πέντε – έξι Κυριακές, κατά τη διάρκεια των μεγάλων εμπορικών εκθέσεων (ΔΕΘ, Agrotica, Polis κλπ) και γενικότερα αντίστοιχων διοργανώσεων που συγκεντρώνουν μεγάλο αριθμό επισκεπτών. Επιπλέον, εισηγείται το άνοιγμα των καταστημάτων της Θεσσαλονίκης κατά τις Κυριακές που συμπίπτουν με τριήμερα διακοπών επισκεπτών από γειτονικές χώρες (ΠΓΔΜ, Αλβανία, Βουλγαρία, Μαυροβούνιο, Σερβία, Ρουμανία, Τουρκία), λόγω δικής τους αργίας, ώστε η αγορά της πόλης να αποτελεί πόλο έλξης των τουριστών. Τέλος σύμφωνα με την πρόταση του δημάρχου, στις παραπάνω περιπτώσεις θα πρέπει στις χώρες αυτές να υπάρχει και ταυτόχρονη διαφημιστική καμπάνια «Shopping and fun weekend in Thessaloniki».