Άρθρο Localit 12 Σεπτεμβρίου, 2022

Διαθέσιμη και στο App Store η εφαρμογή «Αιτήματα Πολιτών» του Δήμου Ρόδου

Ηλεκτρονική πλατφόρμα για την άμεση υποβολή αιτημάτων από τους δημότες (https://aitimata.rhodes.gr/) , έχει θέσει σε εφαρμογή ο Δήμος Ρόδου, χωρίς να είναι αναγκαία η φυσική παρουσία τους.

Παράλληλα με την πλατφόρμα, οι πολίτες μπορούν να υποβάλουν τα αιτήματά τους μέσω της ειδικής εφαρμογής (app) «Αιτήματα Πολιτών Δήμου Ρόδου», η οποία διατίθεται στο Google Play Store, ενώ εδώ και λίγες ημέρες είναι διαθέσιμη προς εγκατάσταση και μέσω του App Store της Apple.
«Παρέχοντας νέα, σύγχρονα κι εύχρηστα εργαλεία στον Πολίτη, η Δημοτική Αρχή του Αντώνη Καμπουράκη, τον καθιστά ενεργό μέλος στον ψηφιακό μετασχηματισμό της Ρόδου σε Έξυπνη και Λειτουργική Πόλη», αναφέρει ο Δήμος σε σχετική ανακοίνωσή του.

Μέσω “έξυπνου” κινητού τηλεφώνου (smartphone) και tablet (με λογισμικό Αndroid ή iOS) ή ηλεκτρονικού υπολογιστή/laptop, ο δημότης έχει πρόσβαση στην πλατφόρμα και στην ειδική εφαρμογή (app) που του παρέχουν τη δυνατότητα να επιλέξει μέσα από ένα πλήθος κατηγοριών και να υποβάλει το αίτημά του γρήγορα και εύκολα.

Τα αιτήματα-που μπορούν επίσης να υποβάλλονται τηλεφωνικά στον αριθμό 15588-διοχετεύονται αυτόματα στις αρμόδιες υπηρεσίες και στα τμήματα του Δήμου. Αξίζει να σημειωθεί ότι το ιστορικό, από την αίτηση μέχρι την ολοκλήρωση του κάθε αιτήματος, είναι άμεσα διαθέσιμο στον δημότη/αιτούντα μέσω της πλατφόρμας ή της σχετικής ηλεκτρονικής εφαρμογής.

Η καταχώρηση απαιτεί ελάχιστο χρόνο και μπορεί να γίνει από οποιονδήποτε καθώς δεν χρειάζονται ιδιαίτερες γνώσεις χειρισμού κινητού τηλεφώνου ή ηλεκτρονικού υπολογιστή. Σημειώνεται επίσης πως, έχουν καταχωρηθεί 8.000 αιτήματα από τα οποία ικανοποιήθηκαν/διεκπεραιώθηκαν τα 7.000.

«Αποτελεί κύριο μέλημα της Δημοτικής Αρχής του Αντώνη Καμπουράκη η διευκόλυνση της επικοινωνίας του πολίτη με το Δήμο Ρόδου. Ξεκινώντας από την προτεραιότητα αυτή, στο πλαίσιο του ψηφιακού μετασχηματισμού του Δήμου Ρόδου, δημιουργήσαμε-πέρα από το τηλεφωνικό κέντρο 15588-τα αναγκαία εκείνα ηλεκτρονικά εργαλεία που παρέχουν στους δημότες τη δυνατότητα να καταθέτουν άμεσα κι εύκολα τα αιτήματά τους, τα οποία διοχετεύονται προς τις αρμόδιες υπηρεσίες για διεκπεραίωση. Τόσο η πλατφόρμα όσο και η ηλεκτρονική εφαρμογή «Αιτήματα Πολιτών Δήμου Ρόδου» λειτουργούν ως γέφυρα επικοινωνίας των πολιτών με το δήμο Ρόδου. Κι, έχοντας πλέον καταφέρει να είναι διαθέσιμη προς εγκατάσταση η εφαρμογή μέσω και του App Store, παρέχουμε τη δυνατότητα σε περισσότερους χρήστες έξυπνων κινητών τηλεφώνων ή tablets να αξιοποιήσουν τα ηλεκτρονικά εργαλεία επικοινωνίας με το δήμο Ρόδου», δήλωσε ο εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Νέων Τεχνολογιών & Πληροφορικής,  Σπύρος Σπυρόπουλος.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 19 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θεσσαλονίκη: “Μάθηση Παντού” με συλλογή και αναδιανομή βιβλίων

Τη δράση «Μάθηση Παντού», υλοποιεί ο δήμος Θεσσαλονίκης  και η Αντιδημαρχία Παιδείας & Δια Βίου…

Ενδιαφέρουν 19 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο έκτακτο δελτίο της ΕΜΥ: Οι έξι περιοχές που θα “χτυπήσει” η κακοκαιρία

Νέο έκτακτο δελτίο επιδείνωσης του καιρού εξέδωσε η ΕΜΥ. Τα φαινόμενα από τις βραδινές ώρες…

Ενδιαφέρουν 19 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ηράκλειο Αττικής: Συλλογή Πασχαλινών δώρων για τα παιδιά της πόλης που έχουν ανάγκη

«Και αυτό το Πάσχα μπορούμε να γίνουμε οι νονοί και οι νονές των παιδιών που…