Άρθρο Localit 01 Οκτωβρίου, 2020

Διαγωνισμός στα Κοινωνικά Δίκτυα για την προβολή της Ρόδου

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού 2020 και στο πλαίσιο της καμπάνιας προβολής του νησιού με τίτλο #WhatILoveAboutRhodes, που είναι ήδη ενεργή από τις 13 Αυγούστου, ο Δήμος Ρόδου διεξάγει διαγωνισμό στα μεγάλα κοινωνικά δίκτυα για τους παλαιούς και νέους επισκέπτες του νησιού, με θέμα την αγαπημένη τους φωτογραφία από τις διακοπές τους στη Ρόδο, η οποία θα συνοδεύεται από ένα σύντομο μήνυμα όπου θα αναφέρονται οι λόγοι που θα σύστηναν τη Ρόδο στους φίλους τους .

Η  πρωτότυπη καμπάνια προβολής της Ρόδου #WhatILoveAboutRhodes συνδυάζει «καμπάνια hashtag» (#hashtag campaign) στα κοινωνικά δίκτυα σε συνδυασμό με διαφημιστική προβολή (καμπάνιες PPV) των βίντεο και στοχεύει στο συναίσθημα του επισκέπτη.
Όσον αφορά στο διαγωνισμό, η φωτογραφία με τα περισσότερα «Likes» θα κηρυχθεί νικήτρια και ο χρήστης που την ανέβασε θα κερδίσει ένα δωρεάν ταξίδι για τη Ρόδο. Να σημειωθεί ότι ο διαγωνισμός θα προωθηθεί μέσω διαφημίσεων στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Instagram & Youtube.

Σκοπός της καμπάνιας αλλά και του συγκεκριμένου διαγωνισμού είναι ο εμπλουτισμός του περιεχομένου του τουριστικού προορισμού «Ρόδος» στα κοινωνικά δίκτυα και η οργανική του προβολή ώστε να αυξηθεί η απήχηση και η αλληλεπίδραση του στους χρήστες του διαδικτύου. Εν κατακλείδι, να «κρατηθεί ψηλά» το ενδιαφέρον για τη Ρόδο, για όσους βρίσκονται στη φάση «αναζήτησης» και «ονειροπόλησης» για τις επόμενες διακοπές τους.

«Να προτρέψουμε τους ίδιους τους επισκέπτες να πουν τη δική τους ιστορία μέσα από τις φωτογραφίες τους στα κοινωνικά δίκτυα και έτσι να παρακινήσουν άλλους να επισκεφθούν το νησί», αναφέρει ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Κώστας Ταρασλιάς και υπογραμμίζει:
«Την παραπάνω στρατηγική ενισχύει η επιτυχημένη -για τα δεδομένα- πορεία του προορισμού τη σεζόν του 2020, ειδικά σε επίπεδο κρουσμάτων αλλά και ανταπόκρισης των επιχειρήσεων του νησιού στην τήρηση των μέτρων που ήταν αναγκαία για την ασφάλεια όλων μας. Έχοντας λοιπόν δημιουργήσει με επιτυχία «αίσθημα ασφάλειας και εμπιστοσύνης» στους επισκέπτες μας, βαδίζουμε αισιόδοξα για την επόμενη τουριστική σεζόν. Οι επικοινωνιακές ενέργειες της Ρόδου θα κλιμακωθούν σταδιακά όσο θα πλησιάζει η τουριστική σεζόν του έτους 2021».

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα επόμενα 24ωρα η απόφαση του Πειθαρχικού Συμβουλίου Αιρετών για τη δήμαρχο Κασσάνδρας

Ενώπιον του αρμόδιου Πειθαρχικού Συμβουλίου Αιρετών βρέθηκε η δήμαρχος Κασσάνδρας, Αναστασία Χαλκιά, η οποία κλήθηκε…

Ρεπορτάζ 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα έργα που υλοποιούνται μέσω ΕΣΠΑ στην Πέλλα στη συνάντηση της περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας με τους δημάρχους της περιοχής

Τα έργα που υλοποιούνται μέσω του ΕΣΠΑ στην Πέλλα βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης που…

Ενδιαφέρουν 22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Χερσονήσου: Στα συναρμόδια υπουργεία και τους εμπλεκόμενους το Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Διαχείρισης Υδάτων Κρήτης

Το «Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Διαχείρισης Υδάτων Κρήτης» που έχει εκπονήσει ο Δήμος Χερσονήσου, κοινοποιεί με επιστολή…