Την απόλυση δύο επίορκων υπαλλήλων που υπηρετούσαν στον τομέα μεταφορών της Περιφέρειας Αττικής, αποφάσισε σήμερα η περιφερειάρχης Αττικής, Ρένα Δούρου.
Ειδικότερα, υπέγραψε τη λύση της υπαλληλικής σχέσης λόγω αυτοδίκαιης έκπτωσης των δύο υπαλλήλων από την υπηρεσία, σύμφωνα με τις σχετικές δικαστικές αποφάσεις. Πρόκειται για υπαλλήλους που είχαν παραπεμφθεί ποινικά για το αδίκημα της παθητικής δωροδοκίας, οι οποίοι καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης και μετά από αμετάκλητη απόφαση του Αρείου Πάγου απολύονται αυτοδικαίως.
Με σταθερή προσήλωση στην πάταξη της διαφθοράς και στην τήρηση της νομιμότητας, η Περιφερειακή αρχή, στη βάση της αδιαπραγμάτευτης διαφάνειας, θα συνεχίσει να επιδεικνύει μηδενική ανοχή σε τέτοιου είδους φαινόμενα εις βάρος των πολιτών και του δημοσίου συμφέροντος, που αδικούν το έργο των δημοσίων λειτουργών.
Άρθρο Localit 10 Νοεμβρίου, 2016
Απόλυση δύο επίορκων υπαλλήλων από την pεριφέρεια Αττικής για το αδίκημα της παθητικής δωροδοκίας
ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Ευρωπαϊκά
26 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κων. Κουκάς από Γκντανσκ: Η ανασυγκρότηση της Ουκρανίας περνά μέσα από την τοπική δημοκρατία
Στη Διάσκεψη για την Ανάκαμψη της Ουκρανίας, που πραγματοποιείται στο Γκντανσκ της Πολωνίας, συμμετείχε ο…
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων
Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…
Διεθνείς Σχέσεις
25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ ΤΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, ΟΣΛΟ-ΝΟΡΒΗΓΙΑ, 29-30.6.2026