Να συμπληρώσουν αίτηση προκειμένου να γίνει η σχετική καταγραφή από τις αρμόδιες Επιτροπές του Δήμου, ενημερώνει τους κατοίκους, οι οικίες των οποίων έχουν υποστεί ζημιές από τα πλημμυρικά φαινόμενα της 30ης Νοεμβρίου, ο Δήμος Ρόδου.
Οι πληγέντες ιδιοκτήτες θα πρέπει να καταθέσουν την ειδική αίτηση με τις συνοδευτικές υπεύθυνες δηλώσεις στο Γραφείο Πρωτοκόλλου (ισόγειο Δημαρχείου) ή στις Δημοτικές Ενότητες του νησιού.
Συστήνεται στους ιδιοκτήτες, πριν προχωρήσουν στην αποκατάσταση των ζημιών της οικίας τους, να αποτυπώσουν με κάθε πρόσφορο μέσο ( φωτογραφίες ή βίντεο), το ύψος και τα σημάδια της στάθμης του νερού στους τοίχους καθώς και την κατεστραμμένη οικοσκευή.
Οι αιτήσεις αφορούν αποκλειστικά σε κύριες οικίες, οι οποίες έχουν υποστεί ζημιές στο κτήριο ή και την οικοσκευή.
Για την χορήγηση επιδόματος πρώτων βιοτικών αναγκών, πρέπει να υποβάλλονται:
α) Ειδική αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
β) Δήλωση Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους
Χορήγηση επιπρόσθετου επιδόματος λαμβάνουν οι:
α) Πολύτεκνοι, με την προσκόμιση επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών: Πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης του οικείου Δήμου
β) Άτομα με Αναπηρίες που λαμβάνουν προνοιακό επίδομα από τα εφαρμοζόμενα προγράμματα του αρμόδιου Υπουργείου, με την προσκόμιση επιπλέον των παραπάνω δικαιολογητικών: απόφασης έγκρισης χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ ή βεβαίωση χορήγησης επιδόματος αναπηρίας από τον ΟΠΕΚΑ.
Για την χορήγηση επιδόματος αντιμετώπισης απλών επισκευαστικών εργασιών ή αντικατάσταση οικοσκευής απαιτούνται:
α) Ειδική αίτηση του δικαιούχου ή εξουσιοδοτημένου προσώπου
β) Δήλωσης Φορολογίας Εισοδήματος (Έντυπο Ε1) τελευταίου φορολογικού έτους
γ) Τελευταία υποβληθείσα Δήλωση Στοιχείων Ακινήτων (Έντυπο Ε9) συνοδευόμενη από υπεύθυνη δήλωση στην οποία θα δηλώνεται ότι δεν υπάρχει μεταβολή, σε περίπτωση ιδιόκτητης κατοικίας.
Οι ενδιαφερόμενοι θα βρουν την πρότυπη αίτηση δικαιούχου και την υπεύθυνη δήλωση στην ηλεκτρονική σελίδα του Δήμου Ρόδου.