Άρθρο Localit 29 Ιουνίου, 2023

Ημερίδα για τις «Δράσεις Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Ψηφιακού Εγγραμματισμού» στον Δήμο Ιλίου

Ημερίδα για τις «Δράσεις Ψηφιακής Εκπαίδευσης και Ψηφιακού Εγγραμματισμού», θα πραγματοποιήσει ο Δήμος Ιλίου την ερχόμενη Δευτέρα 3 Ιουλίου στις 19:00, στο δημαρχείο της πόλης, ενόψει της έναρξης νέου κύκλου σχετικών σεμιναρίων που θα υλοποιήσει σε συνεργασία με την Περιφέρεια Αττικής.

Σκοπός της ημερίδας είναι η εκπαίδευση στις υπηρεσίες, στα νέα εργαλεία και στις μεθόδους για ασφαλή και αποτελεσματική χρήση τόσο του διαδικτύου, όσο και των νέων ψηφιακών τεχνολογιών.

Ο Δήμος Ιλίου εφαρμόζει εκτεταμένο πρόγραμμα ψηφιακών υπηρεσιών και διαδικτυακών συναλλαγών με τους δημότες και το πρόγραμμα αυτό αποτελεί ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο για την εξοικείωση των ενδιαφερομένων με τα νέα αυτά τεχνολογικά μέσα, που μπορούν να προσφέρουν ένα καλύτερο και ευκολότερο τρόπο ζωής.

Η παρακολούθησή της εκδήλωσης είναι με ελεύθερη είσοδο και δεν απαιτεί καμία προηγούμενη γνώση, εμπειρία ή εξοικείωση του συμμετέχοντα σε θέματα διαδικτύου και νέων τεχνολογιών.

Με την ολοκλήρωση της ημερίδας οι συμμετέχοντες θα λάβουν σχετική βεβαίωση παρακολούθησης, εφόσον το επιθυμούν.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινά το πρόγραμμα “Φοίβος” για ενεργειακή αναβάθμιση δημοτικών παιδικών σταθμών – Από 8 Ιανουαρίου οι αιτήσεις χρηματοδότησης

Δημοσιεύθηκε σε ΦΕΚ η απόφαση και η πρόσκληση για το πρόγραμμα «Φοίβος» που αφορά στην…

Ενδιαφέρουν 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη δημοσιότητα προκήρυξη προγράμματος για την προώθηση της ενεργειακής απόδοσης των ΔΕΥΑ, ύψους 40 εκ. ευρώ

Δημοσιεύτηκε η προκήρυξη Προγράμματος με τίτλο «Προώθηση της ενεργειακής απόδοσης στις Δημοτικές Επιχειρήσεις Ύδρευσης Και…

Ενδιαφέρουν 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΥΠΕΣ: 1 εκ. ευρώ για μισθοδοσία προσωπικού καθαριότητας στα δημόσια ΙΕΚ και τα σχολεία δεύτερης ευκαιρίας

Με το συνολικό ποσό  1.007.700 ευρώ επιχορηγούνται 148 δήμοι της χώρας, αποκλειστικά και μόνο για…