Η ενιαία διαχείριση των ηλεκτρονικών αιτήσεων των πολιτών, καθώς και των αιτήσεων που δρομολογούνται από τα ΚΕΠ, εξασφαλίζεται από τις 12 Ιανουαρίου 2023, στον Δήμο Αγίας Παρασκευής, στο ίδιο απλό και φιλικό περιβάλλον διαχείρισης των Θυρίδων του gov.gr.
Υπενθυμίζεται ότι ο Δήμος, από 29/11/2022, παρέχει τη δυνατότητα στους δημότες του, της χρήσης ψηφιακών υπηρεσιών μέσα από το σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον των θυρίδων gov.gr.
Οι θυρίδες των Δήμων στο gov.gr εξυπηρετούν:
- Την έκδοση πιστοποιητικών αρμοδιότητας των Δήμων χωρίς την ανάγκη φυσικών υπογραφών και σφραγίδων. Τα πιστοποιητικά αυτά είναι έγκυρα σε φυσική αλλά και σε ψηφιακή μορφή, τόσο στη Δημόσια Διοίκηση όσο και κατά την προσκόμισή τους σε ιδιωτικούς φορείς.
• Την υποδοχή και διεκπεραίωση αιτήσεων δημοτών από το gov.gr, με πρώτη υπηρεσία τη Βεβαίωση Μόνιμης Κατοικίας
Το σύνολο των αιτήσεων που μπορεί να αναζητήσει ο πολίτης στο gov.gr για τον Δήμο μας αλλά και περισσότερες πληροφορίες παρουσιάζονται στο https://aitiseis-dhmoi.services.gov.gr/request/
Εναλλακτικά μπορείτε να συνδεθείτε μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου www.agiaparaskevi.gr, επιλέγοντας το e-Υπηρεσίες > ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ.