13 Μαΐου, 2022

Διαβούλευση επί του προτεινόμενου έργου «ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ-Ανάπτυξη Εφαρμογών Έξυπνων Πόλεων και Τεχνολογιών για το Διαδίκτυο των Αντικειμένων (IoT)»

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 25 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ: Απαιτούνται πόροι για την αντιμετώπιση του κόστους λειτουργίας των Δήμων

Λάζαρος Κυρίζογλου: Χρηματοδοτικό κενό για τους Δήμους ύψους 2,44 δισ. ευρώ Συνεδρίασε σήμερα, Πέμπτη 25…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 15 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΚΕΔΕ ανοίγει τη συζήτηση για το μέλλον της Αυτοδιοίκησης στην εποχή της Τεχνητής Νοημοσύνης