Ξεκίνησε η εφαρμογή του Συστήματος Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων ΙΡΙΔΑ στον Δήμο Χαϊδαρίου. Το ΙΡΙΔΑ σχεδιάστηκε αρχικά για τις ανάγκες του Γενικού Επιτελείου Αεροπορίας, παραχωρείται στους ΟΤΑ δωρεάν από το Υπουργείο Εσωτερικών και είναι το πλέον προηγμένο πρόγραμμα διακίνησης εγγράφων στο Ελληνικό Δημόσιο.
Με το πρόγραμμα διευκολύνεται η διεκπεραίωση των διαδικασιών μέσα στον Δήμο, επιταχύνεται η εξυπηρέτηση των πολιτών και μειώνεται το λειτουργικό κόστος διακίνησης των εγγράφων, καθώς η έντυπη αλληλογραφία αντικαθίσταται από την ηλεκτρονική. Το ΙΡΙΔΑ παρέχει ολοκληρωμένες υπηρεσίες πρωτοκόλλου, ψηφιακής διαχείρισης και τήρησης αρχείου και λήψης ψηφιακών υπογραφών, συμβάλλοντας στη διαφάνεια των λειτουργιών του Δήμου.
«Ο Δήμος Χαϊδαρίου έκανε άλλο ένα σημαντικό βήμα εκσυγχρονισμού της λειτουργίας του. Με το πρόγραμμα ΙΡΙΔΑ επιτυγχάνουμε την αποδοτικότερη λειτουργία των υπηρεσιών, την εξοικονόμηση σημαντικού κόστους, την καταπολέμηση της γραφειοκρατίας αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος χάρη στη σημαντική μείωση της κατανάλωσης χαρτιού και μελανιών. Ευχαριστώ όλα τα στελέχη του Δήμου μας που εργάστηκαν για την εφαρμογή του προγράμματος ΙΡΙΔΑ, ώστε από σήμερα να μπορούμε να εξυπηρετούμε τους Χαϊδαριώτες καλύτερα και γρηγορότερα, όπως τους αξίζει», δήλωσε ο δήμαρχος Β. Ντηνιακός.