Άρθρο Localit 07 Ιουνίου, 2021

Σύμβαση για την προμήθεια και εγκατάσταση 27 «έξυπνων στάσεων» στην Καλαμάτα

Στην Καλαμάτα, ολοκληρώθηκε η διαγωνιστική διαδικασία και υπεγράφη σήμερα, Δευτέρα 7 Ιουνίου 2021, από τον Δήμαρχο Θανάση Βασιλόπουλο η σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Προμήθεια εξοπλισμού, κατασκευή, μεταφορά και τοποθέτηση στεγάστρων, για την δημιουργία ή και αναβάθμιση των στάσεων, για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού του Δήμου Καλαμάτας», προϋπολογισμού μελέτης 125.736,00€ με Φ.Π.Α.

Ανάδοχος είναι η εταιρεία «ΧΥΤΗΡΙΑ ΤΣΙΝΤΖΑ URBAN INNOVATIONS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥΧΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ».

Το έργο θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της Πρόσκλησης V του Προγράμματος «ΦΙΛΟΔΗΜΟΣ II», προβλέπει την προμήθεια και εγκατάσταση 27 στεγάστρων στάσεων, για την εξυπηρέτηση των επιβατών των αστικών λεωφορείων του Δήμου Καλαμάτας, με σκοπό την αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, την ασφαλή μετακίνηση και την προστασία των επιβατών από τις εκάστοτε επικρατούσες καιρικές συνθήκες.

Τα στέγαστρα χωρίζονται σε τρεις κατηγορίες, σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στην 108/2019 μελέτη της Δ.Τ.Υ. του Δήμου Καλαμάτας και περιλαμβάνουν μικρό φωτοβολταϊκό, είναι ενεργειακά αυτόνομες, διαθέτουν φωτισμό led, παρέχουν δυνατότητα φόρτισης smart συσκευών, έχουν ηλεκτρονική πινακίδα μεταβλητών μηνυμάτων led, ασύρματο εξοπλισμό δικτύου wi-fi, κ.λπ.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελευσίνα: Επανεκκίνηση προγράμματος καφέ κάδου στον Δήμο

Το πρόγραμμα του καφέ κάδου αναμένεται να επανεκκινήσει το επόμενο διάστημα στον Δήμο Ελευσίνας. Μάλιστα,…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάτρα: Οι εργαζόμενοι του Δήμου στόλισαν πλατείες της πόλης για την Πρωτομαγιά

Νέα ανανεωμένη όψη απέκτησε η πλατεία Γεωργίου της Πάτρας, από τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μυλοπόταμος: Λήψη μέτρων από τη ΔΕΥΑΜ για να αποφευχθούν φαινόμενα λειψυδρίας

Η συνεχιζόμενη ξηρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν φέρει το νερό της περιοχής του Δήμου…