Επεκτείνονται οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες που θα μπορούν να διεκπεραιώνονται στο εξής από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) Αιγάλεω, όπως ενημερώνει ο Δήμος της πόλης.
Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούν να διεκπεραιώνονται και μέσω των ΚΕΠ αιτήματα πολιτών για τις εξής ηλεκτρονικές διαδικασίες:
- Εκτύπωση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
- Εκτύπωση ετήσιου ενημερωτικού σημειώματος συνταξιούχου
- Χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας έμμεσου μέλους
- Ηλεκτρονική αίτηση επιδόματος ασθένειας
- Βεβαίωση προϋπηρεσίας για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ-ΕΤΑΜ
- Ατομικός Λογαριασμός Ασφάλισης για μισθωτούς ιδιωτικού τομέα του τ. ΙΚΑ -ΕΤΑΜ
- Αποδεικτικό ασφαλιστικής ενημερότητας
- Βεβαίωση απογραφής
- Έναρξη/Μεταβολή/Λήξη ασφάλισης μη μισθωτών
- Ασφαλιστική ικανότητα
- Βεβαίωση εισφορών για φορολογική χρήση
- Ενημέρωση ασφαλισμένων για συμβάσεις παρ. 9 του άρθρου 39 του ν. 4387/2016 (Δ.Π.Υ), όπως ισχύει.
- Επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας κύριας ασφάλισης, επικουρικής ασφάλισης και εφάπαξ παροχών από 1/1/2021
- Αίτηση για αμφισβήτηση οφειλής ν. 4554/2018), όπως ισχύει.
Επίσης μέσα από το πληροφοριακό σύστημα των ΚΕΠ θα υπάρχει πρόσβαση και για τις λειτουργίες:
1.Ευρωπαϊκή κάρτα ασφάλισης
- Έξοδα κηδείας