Άρθρο Localit 17 Απριλίου, 2021

Ο σχεδιασμός του Δήμου Θάσου για την τουριστική προβολή του νησιού

Στην ανάδειξη της ελληνικής φιλοξενίας, συμβάλει καθοριστικά ο Δήμος Θάσου. Όπως επισημαίνει  η  προώθηση και ανάδειξη της φυσικής ομορφιάς του νησιού αποτελεί τον πυρήνα της ανάπτυξης του και της προσέλκυσης περισσότερων ταξιδιωτών.

Παράλληλα, προσθέτει ότι «οι τάσεις στη διεθνή αγορά δείχνουν την αυξανόμενη ζήτηση για εναλλακτικούς χώρους αναψυχής και ψυχαγωγίας μακριά από το συνωστισμό των πολυσύχναστων κέντρων», για να σημειώσει ότι η τουριστική προβολή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης κρίνεται ως επιτακτική ανάγκη για την ολοκληρωμένη ψηφιακή παρουσίαση του προορισμού. «Κατά τη συγκυρία αυτή, λοιπόν, οι αρμόδιες αρχές καλούνται να συντονίσουν τις προσπάθειες τους σε μια σειρά ενεργειών με αναπτυξιακό στόχο», λέει ακόμη εμφατικά.

Στο πλαίσιο αυτό ο Δήμος της Θάσου ενίσχυσε με 8.000 ευρώ τον Οργανισμό Τουρισμού Θάσου για την αναβάθμιση της παρουσίασης του νησιού και συνεργάζεται με την ομάδα ανάδειξης ορειβατικών μονοπατιών για την κάλυψη του κόστους της σήμανσης των περιπατητικών μονοπατιών σε όλη την ορεινή και δασική έκταση του νησιού.

Η βελτίωση των περιπατητικών μονοπατιών του νησιού, όπως τονίζει, αποτελεί έργο καθοριστικής σημασίας για την αξιοποίησή τους τόσο από τους κατοίκους όσο και από τους επισκέπτες για τις ανάγκες άθλησης και ευεξίας τους. Επιπρόσθετα, διερευνάται η δυνατότητα συνεργασίας με εταιρεία για την πιστοποίηση δύο ορειβατικών περιπατητικών μονοπατιών στο βόρειο και στο νότιο τμήμα του νησιού.

Παράλληλα, ο Δήμος Θάσου με δεδομένη την πρόθεσή του να διεξάγει στρατηγική διαδικτυακή καμπάνια με έμφαση στον τουρισμό, ανέθεσε σε εξειδικευμένη εταιρεία την ψηφιακή αναβάθμιση και την επίτευξη της ολοκληρωμένης διαδικτυακής παρουσίας της Θάσου σε διεθνείς αγορές. Αποφασίσθηκε, λοιπόν, η προώθηση του νησιού μέσω των social media σε έξι χώρες (Ρουμανία, Βουλγαρία, Σερβία, Γερμανία, Αγγλία και Πολωνία), η οποία έχει ήδη ξεκινήσει από τα μέσα Μαρτίου, καθώς και ο σχεδιασμός ταυτότητας προορισμού, με στόχο την βελτίωση της τοποθέτησης του προορισμού «Θάσος» στον παγκόσμιο διαδικτυακό χάρτη.

Κύριος σκοπός της συγκεκριμένης δράσης αποτελεί η βελτίωση της αναγνωρισιμότητας του νησιού και ταυτόχρονα η ενίσχυση της εικόνας του σε διεθνές επίπεδο.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 22 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κατερίνη: Την προσοχή των πολιτών για απόπειρα απάτης εφιστά ο Δήμος

Ο Δήμος Κατερίνης γνωστοποιεί, ότι τις τελευταίες ημέρες γίνεται προσπάθεια από επιτήδειους για απόσπαση χρηματικών…

Ρεπορτάζ 22 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χανιά: Αναβιώνει για 3η χρονιά η Παραδοσιακή Στράτα του Δήμου

Το μουσικοχορευτικό δρώμενο της Παραδοσιακής Στράτας του Δήμου Χανίων αναβιώνει για 3η συνεχόμενη χρονιά και…

Ρεπορτάζ 22 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έτοιμη η μελέτη για το rebranding της Ρόδου από τον Δήμο

Στον στρατηγικό επαναπροσδιορισμό του brand name της Ρόδου, προχωρά η νέα δημοτική αρχή με σκοπό…