Άρθρο Localit 06 Νοεμβρίου, 2020

Δήμος Παύλου Μελά: Τηλεφωνικές γραμμές Ψυχολογικής Στήριξης & Αιτημάτων

Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:

-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.

2310 020185

Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.

Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)

-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.

 2310 609380 & 2310 608297

Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.

Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 26 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δράσεις για τους οικονομικά αδύναμους πολίτες από τον Δήμο Θεσσαλονίκης ενόψει Πάσχα

Σειρά δράσεων που προσβλέπουν στην ενίσχυση του εορταστικού τραπεζιού των οικονομικά αδύναμων οικογενειών υλοποιεί ο…

Ρεπορτάζ 26 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάτρα: Μεγάλη συμμετοχή δημοτών στο πρόγραμμα οικιακής κομποστοποίησης

Μεγάλο είναι το ενδιαφέρον των πολιτών, για τη συμμετοχή τους στη διαδικασία Οικιακής Κομποστοποίησης που…

Ρεπορτάζ 26 Απριλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρεμβάσεις της περιφέρειας Δ. Ελλάδας για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα

Σημαντικές παρεμβάσεις για την ενίσχυση του πρωτογενούς τομέα πραγματοποιεί η περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας. Συγκεκριμένα είναι σε…