Δύο έκτακτες γραμμές επικοινωνίας και υποστήριξης πολιτών λειτουργούν από χθες Πέμπτη 5 Νοεμβρίου στον Δήμο Παύλου Μελά:
-1η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή αιτημάτων.
2310 020185
Ώρες λειτουργίας: 07:00-12:30.
Η γραμμή αφορά στην εξυπηρέτηση κατοίκων χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον, που δεν μπορούν ή δεν επιτρέπεται να μετακινηθούν από την οικία τους, για θέματα εξασφάλισης ειδών πρώτης ανάγκης (τρόφιμα, φάρμακα)
-2η γραμμή: Τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής στήριξης.
2310 609380 & 2310 608297
Ώρες λειτουργίας: 8:30-16:30.
Στην τηλεφωνική γραμμή ψυχολόγοι της Δ/νσης Κοινωνικής Πολιτικής θα παρέχουν ψυχολογική υποστήριξη σε πολίτες που χρήζουν βοήθειας, λόγω των δυσμενών συνθηκών που βιώνει η κοινωνία με τον covid-19.