Άρθρο Localit 25 Μαΐου, 2018

Οι ημερομηνίες διενέργειας της αξιολόγησης στο Δημόσιο

Το χρονοδιάγραμμα και τις επιμέρους φάσεις διενέργειας της αξιολόγησης στο Δημόσιο καθορίζει Εγκύκλιος της υπουργού Διοικητικής Ανασυγκρότησης, Όλγας Γεροβασίλη.

Πιο συγκεκριμένα:

Από 10/5/2018 έως 1/6/2018 η οικεία Διεύθυνση Διοικητικού/ Προσωπικού θα εκτελεί τις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας ενέργειες για την έναρξη της συμπλήρωσης των εκθέσεων αξιολόγησης.

Από 4/6/2018 έως 14/6/2018 ο αξιολογούμενος ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλλει αυτή αρμοδίως.

Από 15/6/2018 έως 29/6/2018 ο α΄αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλλει αυτή αρμοδίως.

Από 2/7/2018 έως 13/7/2018 ο β΄αξιολογητής ολοκληρώνει τη συμπλήρωση της έκθεσης αξιολόγησης κατά το σκέλος που τον αφορά και υποβάλλει αυτή αρμοδίως.

Η εγκύκλιος ορίζει επίσης τη μορφή και το περιεχόμενο του ανώνυμου ερωτηματολογίου αξιολόγησης των προϊσταμένων από τους υφισταμένους σύμφωνα με τις διατάξεις του Μέρους Ν’ του ν. 4369/2016.

Παράλληλα, δόθηκε παράταση έως την 1η Ιουνίου (από 25 Μαΐου) για τις εγγραφές των αξιολογούμενων στο σύστημα λόγω του όγκου των εγγραφών στη διαδικασία της ηλεκτρονικής αξιολόγησης – οι εγγραφές στο σύστημα έχουν ξεπεράσει τις 105.000.

Εγκύκλιος

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελευσίνα: Επανεκκίνηση προγράμματος καφέ κάδου στον Δήμο

Το πρόγραμμα του καφέ κάδου αναμένεται να επανεκκινήσει το επόμενο διάστημα στον Δήμο Ελευσίνας. Μάλιστα,…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάτρα: Οι εργαζόμενοι του Δήμου στόλισαν πλατείες της πόλης για την Πρωτομαγιά

Νέα ανανεωμένη όψη απέκτησε η πλατεία Γεωργίου της Πάτρας, από τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μυλοπόταμος: Λήψη μέτρων από τη ΔΕΥΑΜ για να αποφευχθούν φαινόμενα λειψυδρίας

Η συνεχιζόμενη ξηρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν φέρει το νερό της περιοχής του Δήμου…