Άρθρο Localit 19 Σεπτεμβρίου, 2017

 Δέκα κοντέινερς από την Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου για τους σεισμοπαθείς της Βρίσας

Συνολικά 10 κοντέινερς, με τρεις διαφορετικούς χώρους και τρεις εισόδους στο κάθε ένα, προκειμένου να χρησιμεύσουν ως χώροι φύλαξης οικοσκευής 30 σεισμόπληκτων οικογενειών της Βρίσας, παρέδωσε η Περιφερειάρχης Βορείου Αιγαίου, Χριστιάνα Καλογήρου, συνοδευόμενη από τον αντιπεριφερειάρχη, Θεόδωρο Βαλσαμίδη, στον πρόεδρο της Τοπικής Κοινότητας, Στρατή Παράκοιλα και μέλη του Τοπικού Συμβουλίου.

Η Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου προέβη στην αγορά των 10 κοντέινερς μετά από σχετικό αίτημα της Τοπικής Κοινότητας Βρίσας. Τα κοντέινερς τοποθετήθηκαν σε χώρο που παραχώρησε το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Επίσης, κατά τη διάρκεια συνάντησης με τους τοπικούς φορείς συζητήθηκαν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τρεις μήνες μετά τον σεισμό της 12ης Ιουνίου, παρουσία του προέδρου του Τμήματος Γεωλογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών, καθηγητή Νίκου Βούλγαρη και του προέδρου του ΟΑΣΠ, καθηγητή Ευθύμιου Λέκκα.

Ο πρόεδρος της Τοπικής Κοινότητας ευχαρίστησε για τη μέχρι τώρα άμεση ανταπόκριση της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που δημιούργησε ο ισχυρός σεισμός του περασμένου καλοκαιριού και τόνισε την ανάγκη επίσπευσης των διαδικασιών για την περαιτέρω αντιμετώπιση των επιπτώσεων.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελευσίνα: Επανεκκίνηση προγράμματος καφέ κάδου στον Δήμο

Το πρόγραμμα του καφέ κάδου αναμένεται να επανεκκινήσει το επόμενο διάστημα στον Δήμο Ελευσίνας. Μάλιστα,…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάτρα: Οι εργαζόμενοι του Δήμου στόλισαν πλατείες της πόλης για την Πρωτομαγιά

Νέα ανανεωμένη όψη απέκτησε η πλατεία Γεωργίου της Πάτρας, από τους εργαζόμενους της Διεύθυνσης Αρχιτεκτονικού…

Ρεπορτάζ 02 Μαΐου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μυλοπόταμος: Λήψη μέτρων από τη ΔΕΥΑΜ για να αποφευχθούν φαινόμενα λειψυδρίας

Η συνεχιζόμενη ξηρασία και οι υψηλές θερμοκρασίες έχουν φέρει το νερό της περιοχής του Δήμου…