Με έγγραφό που αποστέλλει η αρμόδια διεύθυνση του ΙΚΑ προς την ΚΕΔΕ και το υπουργείο Εσωτερικών γίνεται γνωστό ότι δρομολογείται η διαδικασία πιστοποίησης των Δήμων προκειμένου να έχουν πρόσβαση στην εφαρμογή μέσω web για την ανάκτηση της « Γνωστοποίησης Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας » για τη χορήγηση Προνοιακών Επιδομάτων και λοιπών Παροχών που απαιτούν υγειονομική γνωμάτευση ΚΕΠΑ.
Η διαδικασία εγγραφής καθώς και η παραλαβή του κλειδαρίθμου θα πρέπει να πραγματοποιηθεί από τους δήμους μέχρι 30/8/2014. Σε διαφορετική περίπτωση το ΙΚΑ ενημερώνει ότι τους επόμενους μήνες θα διακόψει τη χορήγηση επικυρωμένων αντιγράφων ιατρικών γνωματεύσεων στους ενδιαφερόμενους. Για να πραγματοποιηθεί η όλη διαδικασία εγγραφής απαιτείται οι Δήμαρχοι να ορίσουν εκπρόσωπό τους ως υπεύθυνο ώστε να ακολουθήσουν τα παρακάτω βήματα:
Βήμα 1 : εγγραφή σας στο web, στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ, στην κατηγορία «ηλεκτρονικές Υπηρεσίες/Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Πιστοποιημένους φορείς/Πιστοποίηση Φορέων για την Γνωστοποίηση Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας», ως νόμιμοι Διαχειριστές. (αφού ολοκληρώσετε επιτυχώς την εγγραφή σας στο web εκδίδεται ο αριθμός πρωτοκόλλου καταχώρησης)
Βήμα 2 : ο εκπρόσωπος (νόμιμος διαχειριστής) που θα ορίσετε θα πρέπει να μεταβεί στο αρμόδιο ΙΚΑ ΕΤΑΜ με το εκτυπωμένο αποδεικτικό καταχώρησης, ώστε να του αποδοθεί ο κλειδάριθμος. Σημειωτέον ότι κατά τη μετάβασή του στην υπηρεσία ο εκπρόσωπος θα πρέπει να προσκομίσει σχετική εξουσιοδότηση από τον Δήμαρχο καθώς και αντίγραφο της αστυνομικής του ταυτότητας. Σημεία απόδοσης κλειδαρίθμου:
• Για το Ν. Αττικής
Διοίκηση ΙΚΑ-ΕΤΑΜ- Δ/νση Αναπηρίας και Ι.Ε. ( Αγ.Κων/νου 8, 6[1] Όροφος, γρ.610)
• Για την υπόλοιπη Ελλάδα
Το πλησιέστερο Υποκατάστημα ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στο οποίο λειτουργεί γραφείο ΚΕΠΑ (γρ. Διευθυντή) (συν/νος πίνακας με σημεία ΚΕΠΑ)
Βήμα 3 : Με τον κλειδάριθμο πλέον, στην ιστοσελίδα του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ στη κατηγορία «Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες/Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες προς Πιστοποιημένους Φορείς/Πιστοποίηση Φορέων για την Γνωστοποίηση Αποτελέσματος Πιστοποίησης Αναπηρίας επιλέγοντας την βασική λειτουργία «ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΧΡΗΣΤΗ» θα ολοκληρώσετε την εγγραφή σας (οι πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα www.ika.gr/gr/infopages/foreis/manuals.cfm με εγχειρίδια χρήσης).
Βήμα 4 : Μετά την επιτυχή ενεργοποίηση χρήστη, προκειμένου να δημιουργήσετε χρήστες, βάσει των απαιτήσεων του Δήμου σας, θα πρέπει να αποστείλετε e mail στο info@ika.gr με θέμα «Πρόσβαση στην υπηρεσία γνωστοποίησης αποτελεσμάτων Γνωστοποίησης Αναπηρίας» με το οποίο θα μας γνωστοποιήσετε τα εξής στοιχεία :
ΟΝΟΜΑ ΦΟΡΕΑ (π.χ. Δήμος Αιγάλεω)
Διεύθυνση Φορέα ( ταχυδρομική Δ/νση του φορέα σας)
Στοιχεία χρήστη-διαχειριστή της εφαρμογής (ονοματεπώνυμο-τηλέφωνο επικοινωνίας -e mail) καθώς και τα στοιχεία που απαιτούνται αναφορικά με την διεύθυνση και την στατική IP των σημείων που θέλετε να αποκτήσουν πρόσβαση στην εφαρμογή.
Στην επιστολή επισημαίνεται ότι κατόπιν της παραλαβής και επεξεργασίας των ανωτέρω στοιχείων οι δήμοι θα ενημερωθείτε σχετικά με τον τρόπο μέσω του οποίου θα έχουν πρόσβαση στην υπηρεσία.