Άρθρο Localit 05 Μαρτίου, 2014

Πάτρα: Δωρεάν σπιρομετρήσεις

σπιρομετρικός έλεγχοςΔωρεάν σπιρομετρήσεις  διοργανώνονται από σήμερα Τετάρτη 5 Μαρτίου, στα  Δημοτικά Ιατρεία του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων.Εντάσσονται στο πρόγραμμα ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των Δημοτικών Ιατρείων– Τμήμα της Τρίτης  Ηλικίας του Κοινωνικού Οργανισμού του Δήμου Πατρέων για την Χρόνια Αναπνευστική Πνευμονοπάθεια με θέμα: «Αναπνέετε με δυσκολία; Ίσως πάσχετε από ΧΑΠ», που διεξάγεται σε συνεργασία με τη Κινητή Μονάδα της Ελληνικής Πνευμονολογικής Εταιρείας.

Σήμερα, όπως ανακοινώθηκε, στο Γ’ ΚΑΠΗ Ζαρουχλέικων δεκάδες πολίτες συμμετείχαν στον δωρεάν έλεγχο της αναπνευστική τους λειτουργίας και έλαβαν κατάλληλες οδηγίες από το ιατρικό προσωπικό της Μονάδας της Πνευμονολογικής Εταιρείας.

Οι σπιρομετρήσεις συνεχίζονται την Πέμπτη 6 Μαρτίου 2014,  9:30-13:30 στο Α’ ΚΑΠΗ και την Παρασκευή 7 Μαρτίου 2014, 9:30-13:30 στο Β’ ΚΑΠΗ

Απαραίτητο είναι  οι πολίτες να επικοινωνήσουν για να κλείσουν  ραντεβού.

Τηλέφωνα επικοινωνίας

A’ ΚΑΠΗ 2610 311 060

B’ ΚΑΠH 2610 453 907

Η δράση απευθύνεται σε άτομα που εμφανίζουν τα ακόλουθα χαρακτηριστικά :

1.Είστε άνω των 40;

2.Καπνίζετε;/ Είστε πρώην καπνιστής;

3. Αναπνέετε με δυσκολία;

4.Βήχετε συχνά;

5.Έχετε συχνά πτύελα (φλέματα);

6.Κρυολογείτε συχνά;

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τρίκαλα: Σχολικά βοηθήματα για Γυμνάσιο – Λύκειο συγκεντρώνει ο Δήμος

Σχολικά βοηθήματα για μαθητές και μαθήτριες Γυμνασίου και Λυκείου συγκεντρώνει ο Δήμος Τρικκαίων. Στο πλαίσιο…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κόνιτσα: Έκκληση για περιορισμό κατανάλωσης νερού από την Υπηρεσία Ύδρευσης

Να χρησιμοποιούν το νερό κατά προτεραιότητα για οικιακή χρήση και όχι για άλλες ανάγκες, (πότισμα,…

Ρεπορτάζ 05 Ιουλίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δ. Ωραιοκάστρου: Συνεχίζεται το πρόγραμμα του «RemoteCare» για δωρεάν εξετάσεις από1 έως 31/7

Συνεχίζεται από τον Δήμο Ωραιοκάστρου το πρόγραμμα επισκέψεων του «RemoteCare», του οχήματος μεταφοράς ιατρικού προσωπικού…