Άρθρο Localit 18 Δεκεμβρίου, 2018

Θεσσαλονίκη: Ομάδες εργασίας σε όλους τους δήμους για την εξάλειψη των καθυστερήσεων στις συγκοινωνίες

Ομάδες εργασίας θα δημιουργηθούν σε κάθε δήμο, με τη συμμετοχή σε κάθε περίπτωση εκπροσώπων του δήμου, του ΟΣΕΘ και του ΟΑΣΘ για την εξάλειψη των καθυστερήσεων στις συγκοινωνίες. Όπως ανέφερε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ), Ιωάννης Τσιωνάς, κατά τη διάρκεια σύσκεψης εργασίας που συγκάλεσε ο οργανισμός με τη συμμετοχή των δήμων και των εμπλεκόμενων φορέων, θα πρέπει να εντοπιστούν τα προβληματικά σημεία στα οποία οφείλονται οι καθυστερήσεις και να προταθούν ή να επιλεγούν συγκεκριμένες λύσεις, άμεσες, εύκολες, οικονομικές, νόμιμες και “αστυνομεύσιμες”. Σε αυτές συμπεριλαμβάνονται η αστυνόμευση, η τοποθέτηση οριοδεικτών (με πλεονεκτήματα τη γρήγορη τοποθέτηση και το χαμηλό κόστος) ή οι διαμορφώσεις που θα πρέπει να γίνουν και θα επιτρέπουν την ομαλή διέλευση των οχημάτων.

«Μιλάμε για μια “έξυπνη” επέμβαση, κάνοντας επιλογή των σημείων στα οποία θα παρέμβουμε, ώστε να βελτιώσουμε την οδική ασφάλεια, τους χρόνους, την αξιοπιστία, τη λειτουργία των λεωφορειολωρίδων, την άνεση του επιβατικού κοινού και την άνεση του εργασιακού περιβάλλοντος για τους εργαζόμενους» πρόσθεσε ο κ. Τσιωνάς. Δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι ο ΟΣΕΘ έχει καταγράψει 202 προβληματικά σημεία και εκτίμησε ότι τα πρώτα αποτελέσματα των παρεμβάσεων που θα υπάρξουν, θα φανούν τον ερχόμενο Μάρτιο και Απρίλιο.

«Έχει γίνει προεργασία. Θα υποδείξουμε τα σημεία που θα προκύψουν. Δεν ξεκινάμε από το μηδέν. Θα θέσουμε και εμείς οι ίδιοι τα ζητήματα αυτά ως προς τα σημεία που δυσχεραίνουν την όδευση των λεωφορειακών γραμμών» τόνισε, από την πλευρά του ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ, Κώστας Αμπατζάς. Ο ίδιος εξέφρασε την εκτίμηση ότι μπορούν οι φορείς να καταλήξουν σε λήψεις αποφάσεων, ανέφερε ότι υπάρχει επίγνωση των περιορισμένων δυνατοτήτων αστυνόμευσης από την πλευρά της τροχαίας αλλά και των περιορισμένων δυνατοτήτων των δήμων διά των δημοτικών αστυνομιών, ωστόσο υπογράμμισε: «δεν μπορούμε παρά να πιέσουμε στην κατεύθυνση της ανάληψης των ευθυνών και των υποχρεώσεων καθενός από εμάς».

Σχετικά με την πρωτοβουλία του Δήμου Θεσσαλονίκης για τα πασσαλάκια, ο κ. Αμπατζάς σχολίασε: «οι συγκοινωνιολόγοι μας μάς ενημερώνουν ότι έχουν επιφέρει θετική επίδραση στα δρομολόγια των λεωφορείων και σε χρόνους». Επ’ αυτού, ο αντιδήμαρχος τεχνικών έργων του Δήμου Θεσσαλονίκης, Θανάσης Παππάς, έκανε λόγο για αποδοχή του μέτρου σε ποσοστό πάνω από 80% με 90% και μίλησε για βελτίωση της κυκλοφορίας και της στάθμευσης. Σε κάθε περίπτωση υπογράμμισε ότι οι λεωφορειολωρίδες πρέπει να είναι για τα λεωφορεία και σημείωσε ότι αναμένεται από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας – Θράκης η απόφαση για την αλλαγή του ωραρίου φορτοεκφορτώσεων ώστε αυτές να γίνονται από τις 8.30 το βράδυ ως τις 8.30 το πρωί.

Από την πλευρά του ΟΑΣΘ, η διευθύντρια κίνησης, Κατερίνα Σίσκου, γνωστοποίησε ότι το τελευταίο τρίμηνο ο αριθμός των εγκλωβισμών λεωφορείων έφτασε τους 179, σημείωσε ότι το μεγαλύτερο πρόβλημα παρατηρείται στους δήμους Θεσσαλονίκης και Νεάπολης Συκεών και πρόσθεσε ότι λόγω της εκτροπής της κίνησης, πολλές περιοχές μπορεί να μείνουν εκτός εξυπηρέτησης. “Το ζητούμενο δεν είναι να έχουμε έναν υπέρογκο αριθμό λεωφορείων που θα κινούνται αλλά πώς θα διευκολύνουμε την κίνηση και πώς θα μειώσουμε την κυκλοφοριακή συμφόρηση” είπε και εξήγησε ότι αυτό μπορεί να γίνει και με την αστυνόμευση των λεωφορειολωρίδων και την τήρηση του ωραρίου φορτοεκφόρτωσης.

Στη σύσκεψη τον λόγο έλαβαν μεταξύ άλλων εκπρόσωποι των δήμων, της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και των εμπλεκόμενων φορέων. Ο δήμαρχος Χαλκηδόνας Γιάννης Τσουκνιδάς χαρακτήρισε σημαντική τη σύσκεψη, ενώ σχολίασε ότι τα προβλήματα της κυκλοφορίας και μέσα και έξω από την πόλη δεν έχουν λυθεί στο βαθμό που θα έπρεπε να έχουν λυθεί. Ζήτησε να υπάρξει σωστή αστυνόμευση, επάρκεια στο στόλο και στα δρομολόγια και τόνισε ότι δεν υπάρχουν λεωφορεία, ο στόλος έχει παλιώσει και οι εργαζόμενοι δεν μπορούν να πάνε στη δουλειά τους εγκαίρως. Στην παρουσία της τροχαίας αναφέρθηκε ο διευθυντής της τροχαίας Χρήστος Μπουλούμπασης, ενώ προτάσεις παρουσίασε και ο Πάρις Μπίλλιας, πρόεδρος του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας/Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας (ΤΕΕ/ΤΚΜ), στο κτίριο του οποίου πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη.

 ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία ΕΜΠ-Δήμου Ζωγράφου για τη ποιοτική βελτίωση του περιβάλλοντος στην Πολυτεχνειούπολη

Προγραμματική σύμβαση αορίστου χρόνου στο πλαίσιο της αναβάθμισης και ανάδειξης του αστικού φυσικού περιβάλλοντος, της…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας συμμετέχει ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής

Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα μακροχρόνιας φροντίδας «Φροντιστής της Γειτονιάς» προανήγγειλε η Σοφία Ζαχαράκη

Ένα νέο πρόγραμμα, αυτό του «Φροντιστή της Γειτονιάς», το οποίο θα υλοποιηθεί τον επόμενο χρόνο,…