Άρθρο Localit 24 Νοεμβρίου, 2014

58 εκ. παιδιά παγκόσμια, αποκλεισμένα από την εκπαίδευση

apoklismos apo akpaidefsiΑποκλεισμένα από την εκπαίδευση παραμένουν 58 εκ. παιδιά παγκόσμια. Τις περισσότερες δυσκολίες πρόσβασης έχουν τα κορίτσια που ζουν σε απομακρυσμένες περιοχές, οι εθνοτικές μειονότητες και οι άνθρωποι με ειδικές ανάγκες,σύμφωνα με την Βαλέρια Μέντεζ, επικεφαλής μελετών και αναλύσεων του “Entreculturas”.

Άλλωστε, η καλή εκπαίδευση και υγειονομική περίθαλψη θεωρούνται οι δύο κύριες προτεραιότητες για την ενίσχυση της ανάπτυξης σύμφωνα με τα πρώτα αποτελέσματα της έρευνας «MyWorld2015», στην οποία έχουν λάβει μέρος μέχρι τώρα πάνω από 5 εκ. άνθρωποι σε όλο τον κόσμο.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσίευσε το Πρόγραμμα Ανάπτυξης του ΟΗΕ στη Μαδρίτη, η «Καλή Εκπαίδευση» έχει λάβει μέχρι τώρα 3.3 εκ. ψήφους, η «Καλύτερη Υγειονομική Περίθαλψη» 2.8 εκ. ψήφους και στην τρίτη θέση είναι οι «Καλύτερες Ευκαιρίες Απασχόλησης» με 2.6 εκ. ψήφους.

Στην τέταρτη και πέμπτη θέση είναι αντίστοιχα η «Ειλικρινής και Αποτελεσματική Κυβέρνηση» με πάνω από 2.4 εκ. ψήφους και η «Προστασία Εναντίον του Εγκλήματος και της Βίας» με 2.2 εκ. ψήφους.

Πρόκειται για την μεγαλύτερη έρευνα που έχει γίνει ποτέ, σύμφωνα με την Αμαλία Ναβάρρο, συντονίστρια της Εκστρατείας Χιλιετίας 2015 στην Ισπανία. Εξήγησε ότι στόχος είναι να συμμετάσχουν στην έρευνα συνολικά 7 εκ. άτομα, αλλά πρόσθεσε πως τα μέχρι τώρα αποτελέσματα καθιστούν ξεκάθαρο ότι υπάρχει ένα παγκόσμιο αίτημα που θέλει να μπει η εκπαίδευση στο επίκεντρο ενός νέου Αναπτυξιακού Στόχου».

Είναι η πρώτη φορά που ο κόσμος έχει άμεσο λόγο στην επόμενη ατζέντα για τους παγκόσμιους αναπτυξιακούς στόχους. Τα στοιχεία που θα συγκεντρωθούν θα χρησιμοποιηθούν από τους χαράσσοντες πολιτική για ένα νέο «οδικό χάρτη» όταν λήξουν οι τωρινοί «Αναπτυξιακοί Στόχοι Χιλιετίας».

Σύμφωνα με την Βαλέρια Μέντεζ, επικεφαλής μελετών και αναλύσεων του “Entreculturas”, 58 εκατομμύρια παιδιά παγκοσμίως ακόμη δεν έχουν πρόσβαση στην εκπαίδευση. «Η χωρίς αποκλεισμούς εκπαίδευση κάνει τη διαφορά. Είναι ένα κεφάλαιο, όχι εμπόδιο. Πίσω από ένα μοντέλο εκπαίδευσης, υπάρχει ένα μοντέλο της κοινωνίας. Για αυτό οι κυβερνήσεις θα πρέπει να κάνουν περισσότερα προκειμένου να ενισχύσουν την ενσωμάτωση στην εκπαίδευση», συμπλήρωσε.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία ΕΜΠ-Δήμου Ζωγράφου για τη ποιοτική βελτίωση του περιβάλλοντος στην Πολυτεχνειούπολη

Προγραμματική σύμβαση αορίστου χρόνου στο πλαίσιο της αναβάθμισης και ανάδειξης του αστικού φυσικού περιβάλλοντος, της…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας συμμετέχει ο Δήμος Ηρακλείου Αττικής

Στη Χάρτα Διαφορετικότητας της Ελλάδας, μια πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προώθηση της Διαφορετικότητας…

Ρεπορτάζ 23 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα μακροχρόνιας φροντίδας «Φροντιστής της Γειτονιάς» προανήγγειλε η Σοφία Ζαχαράκη

Ένα νέο πρόγραμμα, αυτό του «Φροντιστή της Γειτονιάς», το οποίο θα υλοποιηθεί τον επόμενο χρόνο,…