Άρθρο Localit 11 Μαΐου, 2021

Το Μουσείο Καζαντζάκη υποδέχεται ξανά για τους επισκέπτες του και γιορτάζει τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων

Το Μουσείο Καζαντζάκη θα ανοίξει και πάλι για τους επισκέπτες του από την Παρασκευή 14 Μαΐου, έχοντας λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για να τους προσφέρει μια ασφαλή και όμορφη μουσειακή εμπειρία, ενώ την Τρίτη 18  Μαΐου θα γιορτάσει τη Διεθνή Ημέρα Μουσείων με ελεύθερη είσοδο και ένα online ψηφιακό εργαστήρι με τίτλο «Σημειωματάριο Δημιουργικότητας: Τι είναι λοιπόν εκείνο που ζητώ;».

Το Διεθνές Συμβούλιο Μουσείων (ICOM) στην ανακοίνωσή του για τον εορτασμό της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2021, που φέτος έχει θέμα «Το Μέλλον των Μουσείων: Αναστοχασμός και Επανεκκίνηση», επισημαίνει: «Σε μια ιδιαίτερα σημαντική καμπή για την κοινωνία μας, τα μουσεία καλούνται να γίνουν πρωτοπόροι στη νέα εποχή. Είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή να επαναπροσδιορίσουν τη σχέση τους με το κοινό, να αναζητήσουν νέους ορίζοντες και να επιβεβαιώσουν με αποφασιστικό τρόπο τον ουσιαστικό και καθοριστικό ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν για ένα δίκαιο και βιώσιμο μέλλον. Σήμερα είμαστε υποχρεωμένοι –περισσότερο από ποτέ άλλοτε– να υπερασπιστούμε τη δημιουργική δύναμη του πολιτισμού, ως μοχλού επανεκκίνησης και αλλαγής στη μετά-Covid εποχή».

Το Μουσείο Καζαντζάκη βάζει στο επίκεντρο τη δημιουργική του δύναμη μαζί με την ξεχωριστή ικανότητα που έχει ο καθένας για δημιουργική έκφραση, και πραγματοποιεί για πρώτη φορά ένα ψηφιακό εργαστήρι αποκλειστικά για ενήλικες. Αντλώντας έμπνευση από τις σημειώσεις και τα ημερολόγια του Νίκου Καζαντζάκη, οι συμμετέχοντες του εργαστηρίου ενθαρρύνονται να εκφραστούν και να δημιουργήσουν ένα δικό τους σημειωματάριο για την καθημερινότητά τους αλλά και τη μετά-Covid εποχή (που όλοι ελπίζουμε να έρθει σύντομα).

Χρειάζονται μονάχα 20’ λεπτά την ημέρα για να δημιουργηθεί μια νέα συνήθεια, αλλά το να εδραιωθεί μια δημιουργική συνήθεια στην καθημερινότητά μας, όπως το γράψιμο ή η ζωγραφική, μπορεί να αποδειχθεί ιδιαίτερα δύσκολο. Στόχος του εργαστηρίου είναι η ενεργοποίηση των δημιουργικών ικανοτήτων που διαθέτουν όλοι οι άνθρωποι, η ανακάλυψη διαφορετικών τρόπων έκφρασης, και η διερεύνηση των ορίων μεταξύ ζωγραφικής και γραφής με πρώτη ύλη την «Οδύσσεια» του Νίκου Καζαντζάκη αλλά και αδημοσίευτα σημειωματάρια του συγγραφέα.

Πληροφορίες Εργαστηρίου «Σημειωματάριο Δημιουργικότητας: Τι είναι λοιπόν εκείνο που ζητώ;»

Ημερομηνία

Τρίτη 18 Μαΐου 2021

Ώρα

19.30-20.30

Απευθύνεται σε

Ενήλικες

Κόστος συμμετοχής

Δωρεάν (στο πλαίσιο του εορτασμού της Διεθνούς Ημέρας Μουσείων 2021)

Δηλώσεις συμμετοχής (απαραίτητες)

info@kazantzaki.gr

Προθεσμία υποβολής συμμετοχών

Δευτέρα 17 Μαΐου 2021

Πληροφορίες

https://www.kazantzaki.gr/gr

0030 2810 741689 από Δευτέρα έως Παρασκευή 09.30- 15.00

Συντελεστές

Ελένη Βελτανιώτη, μουσειοπαιδαγωγός

Βίκη Χρηστάκη, υπεύθυνη εκπαιδευτικών δράσεων στο Μουσείο Καζαντζάκη

Το εργαστήρι «Σημειωματάριο Δημιουργικότητας: Τι είναι λοιπόν εκείνο που ζητώ;» θα πραγματοποιηθεί online μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας Zoom.

Για τη σύνδεσή τους οι συμμετέχοντες θα χρειαστεί να έχουν υπολογιστή με κάμερα και μικρόφωνο ή κινητό τηλέφωνο.

Οι συμμετέχοντες θα λάβουν email με όλες τις απαραίτητες πληροφορίες και τον σύνδεσμο για το εργαστήρι.

* Η φράση «Τι είναι λοιπόν εκείνο που ζητώ;» προέρχεται από το βιβλίο του Νίκου Καζαντζάκη Όφις και Κρίνο, που εκδόθηκε το 1906 με το ψευδώνυμο Κάρμα Νιρβαμή.

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υποβρύχιος καθαρισμός της Λίμνης Παμβώτιδα

Σε εξέλιξη βρίσκεται το έργο καθαρισμού του πυθμένα της Λίμνης Παμβώτιδας, το οποίο υλοποιεί η…

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διάκριση  Δήμου Νέας Προποντίδας στον Διαγωνισμό «Πράσινος Πρωτοπόρος Έξυπνου Τουρισμού 2025» της Ε.Ε

Φιναλίστ για το βραβείο «Πράσινος Πρωτοπόρος Έξυπνου Τουρισμού 2025»  επιλέχθηκε ο Δήμος Νέας Προποντίδας. Η…

Ρεπορτάζ 22 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρόσκληση για εκδήλωση ενδιαφέροντος μεταφοράς φοιτητών από το Δήμο Βάρης Βούλας Βουλιαγμένης

Τη δυνατότητα μεταφοράς των φοιτητών της πόλης από και προς τα τριτοβάθμια εκπαιδευτικά ιδρύματα, εξετάζει…