Άρθρο Localit 03 Φεβρουαρίου, 2023

Θεσσαλονίκη: Έκτακτα μέτρα από τον Δήμο για την αντιμετώπιση της κακοκαιρίας

Με διευρυμένο ωράριο θα λειτουργήσουν οι δομές του Δήμου Θεσσαλονίκης που παρέχουν φιλοξενία σε άστεγους πολίτες, από το Σάββατο 4 έως και Τρίτη 7 Φεβρουαρίου,  ενόψει της κακοκαιρίας.

Συγκεκριμένα θα λειτουργήσουν οι παρακάτω χώροι:
• Υπνωτήριο Αστέγων (Ανδρέου Γεωργίου 5 πρώην 13 τηλ. 2310528811), από τις 17.00 έως την επόμενη ημέρα στις 09.00.
• Ανοικτό Κέντρο Ημέρας Αστέγων (Μοναστηρίου 62, τηλ. 6937690432), όλο το εικοσιτετράωρο.

Καθ’ όλη τη διάρκεια ισχύος των έκτακτων μέτρων η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής με τη βοήθεια της Δ/νσης Δημοτικής Αστυνομίας θα μοιράζει κουβέρτες, υπνόσακους και νερά.

Ταυτόχρονα, για την προστασία των ευπαθών ομάδων, ανοιχτά θα παραμείνουν τρία παραρτήματα των Κέντρων Ανοιχτής Προστασίας Ηλικιωμένων (ΚΑΠΗ) από τις 9.00 έως τις 20.00 και συγκεκριμένα:
• 4ο παράρτημα, Γρηγορίου Λαμπράκη 42, 2310212002
• 5ο παράρτημα, Αλεξανδρείας 27, 2310820110
• 10ο παράρτημα, Σαχτούρη 1, 2310234352

Για την περίπτωση παγετού ή χιονόπτωσης, το Αυτοτελές Τμήμα Πολιτικής Προστασίας του Δήμου Θεσσαλονίκης έχει διανείμει αλάτι αποχιονισμού στα τέσσερα νοσοκομεία που βρίσκονται στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης και στο 424 Γενικό Στρατιωτικό Νοσοκομείο, ενώ τη Δευτέρα θα διανεμηθεί και σε εκκλησίες, ΚΑΠΗ, σχολεία κ.α.

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 23 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαδικτυακή ενημέρωση για χρηματοδοτήσεις και τεχνική υποστήριξη ενεργειακών έργων

Το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων ΔΑΦΝΗ, υπό την ιδιότητά του ως Εθνικού Κόμβου (National Hub) του…

Ενδιαφέρουν 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Όταν η βία έχει φύλο»- Ενημερωτική δράση στον Δήμο Κοζάνης

Ενημερωτική δράση με θέμα τη βία κατά των γυναικών και τίτλο «Όταν η βία έχει…

Ενδιαφέρουν 16 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θηβαίων: Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας

Στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026 της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος συμμετέχει και φέτος…