Ανακοινώθηκε η λειτουργία ειδικής υπηρεσίας υποστήριξης (Helpdesk) για τους φορείς που συμμετέχουν στην κατάρτιση των πιλοτικών Ενοποιημένων Χρηματοοικονομικών Καταστάσεων της Γενικής Κυβέρνησης, σύμφωνα με την Εγκύκλιο του υπουργείου Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.
Η λειτουργία του Helpdesk έχει ανατεθεί στην ανάδοχο εταιρεία DFK pdAudit A.E., η οποία διαθέτει στελέχη με εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία στην ενοποίηση χρηματοοικονομικών καταστάσεων.
Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη από 1η Μαΐου 2025 και παρέχει υποστήριξη:
- Τηλεφωνικά, στον αριθμό 210 4448976, κάθε Τρίτη, Τετάρτη και Πέμπτη, μεταξύ 10:00 και 13:00.
- Ηλεκτρονικά, μέσω αποστολής ερωτημάτων στο helpdesk@pdaudit.gr.
Σύμφωνα με την εγκύκλιο για τη διαχείριση των αιτημάτων, έχει εγκατασταθεί σύστημα ticketing, το οποίο εξασφαλίζει την ορθή καταγραφή, την ιχνηλασιμότητα και την έγκαιρη απάντηση στα υποβαλλόμενα ερωτήματα.
Η υπηρεσία στελεχώνεται από ορκωτούς ελεγκτές και εξειδικευμένα στελέχη με γνώση των αναγκών, της δομής και της ποιότητας των στοιχείων που απαιτούνται για την επιτυχή ολοκλήρωση του έργου.
Η υποστήριξη δεν περιορίζεται μόνο στην παροχή απαντήσεων σε τεχνικά ερωτήματα, αλλά επεκτείνεται και σε συμβουλευτική καθοδήγηση αναφορικά με τη βέλτιστη οργάνωση και εξαγωγή των στοιχείων τόσο για την πιλοτική εφαρμογή όσο και για την πλήρη ενοποίηση εν γένει.