Προσωπικό και μηχανήματα, για να βοηθήσουν στην αντιμετώπιση της μεγάλης καταστροφής από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία, στέλνει η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με απόφαση του Περιφερειάρχη Απόστολου Τζιτζικώστα.
H Αυτοτελής Διεύθυνση Πολιτικής Προστασίας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας θα στείλει αύριο το πρωί στην Περιφέρεια Θεσσαλίας έξι αντλητικά μηχανήματα και το αντίστοιχο προσωπικό, προκειμένου να συνδράμουν το έργο της άντλησης υδάτων από περιοχές που πλημμύρισαν τις τελευταίες ημέρες.
«Tο χτύπημα της θεομηνίας στη Θεσσαλία είναι απίστευτο και είναι χρέος μας να συμπαρασταθούμε όχι μόνο ηθικά, αλλά και εμπράκτως στους δοκιμαζόμενους συμπολίτες μας», δήλωσε ο κ. Τζιτζικώστας.
Άρθρο Localit 08 Σεπτεμβρίου, 2023
Προσωπικό και μηχανήματα για την αντιμετώπιση των καταστροφών στέλνει στη Θεσσαλία η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Με μια ματιά
18 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ξεκινούν οι εργασίες αποκατάστασης του Αρχοντικού Αποστολίδη στη Νίσυρο
Ο Δήμος Νισύρου ανακοίνωσε ότι υπεγράφη η εργολαβική σύμβαση για την υλοποίηση του έργου «Αποκατάσταση…
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ημερίδα ΚΕΔΕ: Στο επίκεντρο ο ψηφιακός μετασχηματισμός των Δήμων και η αξιοποίηση της Τεχνητής Νοημοσύνης προς όφελος των πολιτών, στο πλαίσιο της έκθεσης Beyond 2026
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου
17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στη Βουλή ο Πρόεδρος της ΚΕΔΕ Λάζαρος Κυρίζογλου για τον νέο Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης
Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνεδρίαση της Διαρκούς Επιτροπής Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης της Βουλής των…