Άρθρο Localit 02 Απριλίου, 2013

Περιφέρεια Κρήτης: Πρόγραμμα ηλεκτρονικής αλληλογραφίας & ψηφιακών υπογραφών

ηλεκτρονική σφραγίδαΣτην εφαρμογή προγράμματος «Ηλεκτρονικής Διακίνησης Εγγράφων και Ψηφιακών Υπογραφών», προχωρά η Περιφέρεια Κρήτης σε όλες τις υπηρεσίες της.

Το εν λόγω πρόγραμμα   θα μειώσει τη γραφειοκρατία, την επιπλέον έντυπη αλληλογραφία, ενώ θα προσφέρονται  άμεσα καλύτερες, ασφαλέστερες υπηρεσίες στους πολίτες και θα επιτυγχάνεται μεγάλη εξοικονόμηση οικονομικών πόρων.

Σε υπηρεσιακή ημερίδα που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Μαρτίου 2013, παρουσία του Περιφερειάρχη Κρήτης Στ. Αρναουτάκη, ενημερώθηκαν  οι διευθυντές όλων των υπηρεσιών της Περιφέρειας, για τη σταδιακή ανάπτυξη και υλοποίηση του προγράμματος.

Η Περιφέρεια Κρήτης είναι η πρώτη στη χώρα που υλοποιεί το σύστημα «Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Ψηφιακών Εγγράφων και Υπογραφών». Το πρόγραμμα, όπως αναφέρθηκε υλοποιείται με επιτυχία στη Βουλή, και στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης.

 

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 18 Σεπτεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιστορική στιγμή για τον διάλογο των θεσμών – Με μεγάλη επιτυχία η παρουσίαση του νέου βιβλίου για τις διοικητικές μεταρρυθμίσεις από την ΚΕΔΕ Λ. Κυρίζογλου: “Η θεσμική μνήμη μπορεί να αποτελέσει τη μήτρα των επόμενων σημαντικών διοικητικών...
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 18 Σεπτεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Καμία ανοχή στη βία κατά της Αυτοδιοίκησης» – Η ΚΕΔΕ καταδικάζει με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση σε βάρος του Γενικού Γραμματέα του Δήμου Τρικκαίων Τονίζει ότι η βία δεν έχει θέση στη δημοκρατία και καλεί...

Καταδικάζουμε με τον πιο κατηγορηματικό τρόπο την επίθεση πολίτη στον Γενικό Γραμματέα του Δήμου Τρικκαίων…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 17 Σεπτεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΚΕΔΕ: Κατηγορηματικό “ΟΧΙ” στη μεταφορά των ΥΔΟΜ στο Κτηματολόγιο – Ομόφωνη απόφαση του ΔΣ

Λ. Κυρίζογλου: «Τα ζητήματα των Πολεοδομιών αποτελούν εξόχως τοπικές υποθέσεις».   Συνεδρίασε το Διοικητικό Συμβούλιο…