Καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας για τη Ρόδο υλοποιούν το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και τον ΕΟΤ μετά και τη δοκιμασία που βίωσαν κάτοικοι και επισκέπτες στο νησί από τις πολυήμερες καταστροφικές πυρκαγιές.
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη πραγματοποίησε τηλεδιάσκεψη με τον περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο, καθώς και τον γενικό γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη.
Kατά τη διάρκεια της, συμμετείχε και η διαφημιστική εταιρία Ogilvy, με την οποία θα δράσουν από κοινού για την παγκόσμια προβολή του νησιού της Δωδεκανήσου.
Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο των πρωτοβουλιών που έχουν εξαγγελθεί από το υπουργείο Τουρισμού σε συνεργασία με την περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, η Ogilvy ετοιμάζει εντός των ημερών μια καμπάνια παγκόσμιας εμβέλειας με το μήνυμα «Rhodes, What you love is here» , μέσα από την οποία θα προβληθούν όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα του νησιού.