Άρθρο Localit 15 Σεπτεμβρίου, 2020

Νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα για ραντεβού των πολιτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Αθηναίων

Ένα νέο τρόπο εξυπηρέτησης των πολιτών, εγκαινιάζει ο Δήμος Αθηναίων με στόχο να μπει τέλος στην αναμονή σε «ουρές», έτσι ώστε να κερδίζουν χρόνο ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται ο συνωστισμός τόσο γι αυτούς όσο και για τους εργαζόμενους στο Δήμο, αυτή την περίοδο της πανδημίας του Covid-19.

Από σήμερα, οι πολίτες που επιθυμούν να προσέλθουν σε υπηρεσίες του Δήμου για να διεκπεραιώσουν υποθέσεις τους και δεν είναι σε θέση να το κάνουν εξ αποστάσεως με την πλατφόρμα ψηφιακών υπηρεσιών (https://eservices.cityofathens.gr/), θα μπορούν εύκολα και γρήγορα να κλείνουν τα ραντεβού τους για 298 διαφορετικές διαδικασίες αρμοδιότητας του Δήμου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://rantevou.cityofathens.gr/

Συγκεκριμένα, ο ενδιαφερόμενος κάνοντας χρήση των κωδικών taxisnet που διαθέτει, θα μπορεί να επιλέγει την υπηρεσία για την οποία θέλει να εξυπηρετηθεί, να ενημερώνεται για τα έγγραφα ή τα δικαιολογητικά που θα πρέπει να έχει μαζί του και να διευκρινίζει χρήσιμες πληροφορίες. Έτσι, τα αρμόδια στελέχη του Δήμου θα είναι καλύτερα προετοιμασμένα για την ταχύτερη ολοκλήρωση της διαδικασίας. Θα μπορεί επίσης να επιλέγει την ημέρα και ώρα που επιθυμεί να προσέλθει στο Δήμο. Προβλέπεται ακόμα και η διαδικασία ηλεκτρονικής ακύρωσης του ραντεβού και ο επαναπροσδιορισμός του.

Στην ψηφιακή πλατφόρμα για τα ραντεβού έχει ενσωματωθεί ειδικός μηχανισμός ώστε να είναι φιλική και προσβάσιμη σε όλους, με σεβασμό στο δικαίωμα των Ατόμων με Αναπηρία για ισότιμη συμμετοχή παντού. Με στόχο μάλιστα τη διαρκή βελτίωση των προσφερόμενων υπηρεσιών του Δήμου, μετά το ραντεβού, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν, επίσης ηλεκτρονικά, την ποιότητα και το βαθμό εξυπηρέτησής τους. Για όσους δεν μπορούν να ολοκληρώσουν τη διαδικασία ηλεκτρονικά, θα υπάρχει παράλληλα η δυνατότητα να κλείνουν τα ραντεβού τους με τις υπηρεσίες καλώντας στη γραμμή εξυπηρέτησης του Δήμου στο 1595.

«Κατά τη διάρκεια της καραντίνας καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία μεγάλη, ψηφιακή προίκα για όλους τους πολίτες που ταλαιπωρούνταν στις ουρές και τη γραφειοκρατία. Όχι μόνο δεν σταματάμε την προσπάθεια αλλά την εντείνουμε για να καταλήξουμε στο επιθυμητό αποτέλεσμα. Να μπορούν όλοι να εξυπηρετούνται άμεσα, αποτελεσματικά και, σε αυτήν την περίοδο, με ασφάλεια. Δημιουργούμε ένα ευρύ πλέγμα υπηρεσιών που επιτέλους φέρνει το δήμο δίπλα στον πολίτη, κοντά του. Όχι απέναντί του» αναφέρει σε δήλωσή του ο Δήμαρχος Αθηναίων Κώστας Μπακογιάννης.

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 13 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα της ΚΕΔΕ κ. Καφαντάρη: Η οικονομικά προσιτή ενέργεια προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ρόλου της Αυτοδιοίκησης
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

Συνεδριάζει τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 17:00 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβολικό κλείσιμο των Δήμων την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 με κύριο αίτημα την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στους Δήμους.

Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από τη Βουλή,  όλου του αιρετού αυτοδιοικητικού προσωπικού.  …