Η περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου αποφάσισε να προχωρήσει με δική της δαπάνη στη μίσθωση ξενοδοχείου για τη φιλοξενία των τυχόν ασθενούντων από κορονοϊό, ενόψει της επανεκκίνησης της τουριστικής περιόδου.
«Δεν υπολογίζουμε οικονομικό ή πολιτικό κόστος στην προσπάθειά μας να ενεργοποιήσουμε ξανά την ατμομηχανή της οικονομίας των νησιών μας και της χώρας μας».
Αυτό δήλωσε ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου Γιώργος Χατζημάρκος κατά τη διάρκεια της χθεσινής τηλεδιάσκεψης που οργάνωσε η ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού για τα νησιά των Κυκλάδων στην οποία συμμετείχε ο ίδιος και όλοι δήμαρχοι της περιοχής.
Ο κ. Χατζημάρκου συμπλήρωσε πως περιμένουν τις σχετικές οδηγίες από τους ειδικούς προκειμένου να ξεκινήσουν άμεσα τη διαδικασία για τη λειτουργία οργανωμένου χώρου καραντίνας.
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης παρουσίασε εξ αρχής την ισχυρή κυβερνητική βούληση να προετοιμαστεί η χώρα για την υποδοχή επισκεπτών στο διάστημα που οι υγειονομικές συνθήκες τόσο στην Ευρώπη όσο και στην Ελλάδα θα το επιτρέψουν και φυσικά πάντα με τη καθοδήγηση των ειδικών της Ιατρικής επιστημονικής κοινότητας. Ανακοίνωσε δε ότι την Παρασκευή 8 Μαΐου θα έχει έτοιμα τα απαραίτητα πρωτόκολλα για την λειτουργία των τουριστικών υποδομών, τα οποία και θα τεθούν σε μελέτη και διαβούλευση με την Αυτοδιοίκηση, τους κοινωνικούς και επαγγελματικούς φορείς, προκειμένου να οριστικοποιηθούν έως την 15η Μαΐου, ώστε να έχουν επαρκή χρόνο προετοιμασίας οι προορισμοί.
Ο περιφερειάρχης Ν. Αιγαίου σημείωσε ακόμη ότι το εγχείρημα, να έχουμε τουριστική περίοδο μέσα σε αυτές τις πρωτοφανείς συνθήκες υγειονομικής κρίσης, είναι ιστορικά μοναδικό και εξ αυτού και εξαιρετικά δύσκολο. «Προσωπικά, δεν μπορώ να φανταστώ το Νότιο Αιγαίο, που είναι η καρδιά του Ελληνικού τουρισμού, να μην δίνει αυτή την μάχη. Θα κάνουμε οτιδήποτε είναι ανθρωπίνως δυνατόν προκειμένου να πετύχουμε. Δεν θα λυπηθούμε έξοδα και θα σεβαστούμε στο ακέραιο τις οδηγίες των ειδικών της Ιατρικής κοινότητας. Είναι σημαντικό το ότι θα έχουμε τα πρωτόκολλα στο τέλος αυτής της εβδομάδας και θα δουλέψουμε και εμείς από την πλευρά μας για να ολοκληρωθεί η διαβούλευση για αυτά εντός μερικών μόνο ημερών. Σε ό,τι αφορά στο marketing, τον Ιούνιο θα είμαστε έτοιμοι να βγούμε στοχευμένα στις αγορές που θα αξιολογηθούν έως τότε ως δυνητικές δεξαμενές σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ και την Marketing Greece, αφού ως ομάδα με κοινό στόχο μόνο μπορούμε να φέρουμε αποτέλεσμα κάτω από αυτές τις συνθήκες.