Με στόχο την προσέλκυση επενδύσεων στα νησιά του Ιονίου και την προώθηση των τοπικών προϊόντων σε ξένες αγορές, συνδιοργανώθηκε χθες, από την Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και την Περιφέρεια Ιονίων Νήσων, το πρώτο διαδικτυακό “Synergassia@IonianIslands”.
Στην εκδήλωση συμμετείχαν, μεταξύ άλλων, εκπρόσωποι πρεσβειών και γραφείων Οικονομικών και Εμπορικών Υποθέσεων, από χώρες όπως Αυστρία, Βέλγιο, Γαλλία, Δανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ισπανία, Νότια Αφρική και Πορτογαλία.
Όπως αναφέρει σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα Synergassia, αναδεικνύει την ελληνική περιφέρεια και το συγκριτικό της πλεονέκτημα. Υλοποιείται από την Enterprise Greece σε συνεργασία με τις περιφέρειες, τα επιμελητήρια και άλλους τοπικούς φορείς και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων δράσεων, τη διοργάνωση επιτόπιων διπλωματικών αποστολών, Β2Β συναντήσεων με ελληνικές εταιρείες και εξιδεικευμένων δράσεων δικτύωσης των τοπικών κοινωνιών με την διεθνή επιχειρηματική κοινότητα.
Το “Synergassia@IonianIslands” αποτελεί την πρώτη ψηφιακή δράση του προγράμματος και μία από τις πρώτες δράσεις με την περιφέρεια Ιονίων Νήσων στο πλαίσιο πρωτοκόλλου συνεργασίας που υπέγραψε η περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων, Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Enterprise Greece, Γεώργιο Φιλιόπουλο, και τον πρόεδρο του Δ.Σ. της Αγροδιατροφικής Σύμπραξης και του Περιφερειακού Συμβουλίου Ιονίων Νήσων, Νικόλαο Μουζακίτη, τον Δεκέμβριο του 2019.
Η κυρία Ρόδη Κράτσα – Τσαγκαροπούλου, συμμετείχε μέσω βιντεοσκοπημένου μηνύματος και αναφέρθηκε, μεταξύ άλλων, στο στρατηγικό σχέδιο της Περιφερειακής Αρχής για αναβάθμιση υποδομών, σύγχρονη ενεργειακή μετάβαση, υποστήριξη της επιχειρηματικότητας, των υποδομών και υπηρεσιών υγείας καθώς και της πράσινης γεωργίας.
Όπως δήλωσε ο κ. Φιλιόπουλος, «Η συγκεκριμένη δράση εντάσσεται στην γενικότερη προσπάθεια της Εταιρείας, σε αυτή τη δύσκολη χρονική συγκυρία, όπου οι περισσότερες εμπορικές εκθέσεις ακυρώνονται και οι δράσεις προώθησης των εξαγωγών περιορίζονται λόγω της πανδημίας COVID-19, να στηρίξει κάθε αξιόλογη και καινοτόμα προσπάθεια προώθησης των ελληνικών εξαγωγών αλλά και να δημιουργήσει νέα εργαλεία για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών και οικονομιών. Η Enterprise Greece προχωρώντας σε έναν ουσιαστικό ψηφιακό μετασχηματισμό έχει σχεδιάσει και υλοποιεί εκτός από τα webinars, διαδικτυακούς καταλόγους προϊόντων, newsfeed με τις τελευταίες εξελίξεις σε όλες τις αγορές, ψηφιακές εκδηλώσεις και B2Bs, καθώς και online καμπάνιες, όπως, «Υποστηρίξτε τις ελληνικές εξαγωγές». Στόχος μας να είμαστε δίπλα στους εξαγωγείς μας και να στηρίζουμε τις προσπάθειες τους περισσότερο από ποτέ».