Άρθρο Localit 03 Ιουνίου, 2024

“Έξυπνο” ηλιακό δένδρο στον Δήμο Αγρινίου

Ένα “έξυπνο” ηλιακό δένδρο εγκατέστησε ο Δήμος Αγρινίου στο κέντρο της πόλης, (πλατεία Ειρήνης), στο οποίο κάτοικοι και επισκέπτες, μπορούν να φορτίζουν κινητά, υπολογιστές, ηλεκτρικά ποδήλατα και αμαξίδια  ΑμεΑ.

Το ηλιακό δένδρο διαθέτει 10 ηλιακά φωτοβολταϊκά πάνελ ειδικής κατασκευής τα οποία συλλέγουν τις ηλιακές ακτίνες και παράγουν ηλεκτρική ενέργεια.

Περιλαμβάνει ακόμη:

  • 10 φωτιστικά led,
  • 4 θύρες USB- ενσύρματης φόρτισης φορητών συσκευών,
  • 2 θύρες ασύρματης φόρτισης,
  • σύστημα φόρτισης ηλεκτρικών ποδηλάτων ή αμαξιδίων ΑμεΑ (2 πρίζες schuko)
  • δωρεάν παροχή ασύρματης σύνδεσης στο διαδίκτυο (WIFI SPOT).

Στη βάση του διαθέτει  κυκλικό ξύλινο κάθισμα και μεταλλική βάση με ενεργειακό και ηλεκτρονικό εξοπλισμό.

Το  “έξυπνο” ηλιακό δένδρο είναι υποέργο του «Ανοικτού  Κέντρου Εμπορίου Δήμου Αγρινίου» και χρηματοδοτείται από το  Ε.Π. Ανταγωνιστικότητα Επιχειρηματικότητα και Καινοτομία.

«To Αγρίνιο ακολουθεί όλα τα βήματα για να γίνει μια «έξυπνη» πόλη και να εξυπηρετεί τους δημότες με τα πλέον σύγχρονα μέσα. Είναι βέβαιο ότι, το νέο ηλιακό δένδρο,  θα γίνει σημείο  συνάντησης όπου θα μπορούμε να καθίσουμε, να χρησιμοποιήσουμε σύνδεση Wi-Fi  ή να φορτίσουμε το κινητό τηλέφωνο μέσω θύρας USB», ανέφερε  ο δήμαρχος Αγρινίου, Γιώργος Παπαναστασίου.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 23 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαδικτυακή ενημέρωση για χρηματοδοτήσεις και τεχνική υποστήριξη ενεργειακών έργων

Το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων ΔΑΦΝΗ, υπό την ιδιότητά του ως Εθνικού Κόμβου (National Hub) του…

Ενδιαφέρουν 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Όταν η βία έχει φύλο»- Ενημερωτική δράση στον Δήμο Κοζάνης

Ενημερωτική δράση με θέμα τη βία κατά των γυναικών και τίτλο «Όταν η βία έχει…

Ενδιαφέρουν 16 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θηβαίων: Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας

Στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026 της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος συμμετέχει και φέτος…