Άρθρο Localit 15 Σεπτεμβρίου, 2020

Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής στον Δήμο Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη

Νέες τεχνικές γραφής, έκφρασης και επικοινωνίας θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν όσοι παρακολουθήσουν το Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής  της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη. Το  Εργαστήρι Δημιουργικής Γραφής, ξεκινά τη λειτουργία του την Τετάρτη 7 Οκτωβρίου στη Δημοτική Ενότητα Αγ.Ι. Ρέντη .

Στόχος του Α’ κύκλου του εργαστηρίου  είναι  η επικοινωνία των μελών της ομάδας μέσα από την ανάγνωση αποσπασμάτων των έργων τους, στο στάδιο της επεξεργασίας ή της αναθεώρησης (editing). Η εμπειρία της γραφής και το προσωπικό στίγμα του καθένα θεωρούνται η βάση για τη δημιουργική συζήτηση και αφομοίωση νέων απόψεων.

Τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται για τη Δημοτική Ενότητα Νίκαιας (αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, Γρεβενών 5-7)) κάθε Δευτέρα και για τη Δημοτική Ενότητα Αγ.Ι. Ρέντη (αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου, Μπιχάκη 8 ) κάθε Τετάρτη από τις 7.00μ.μ -9.30 μ.μ.

Οι συμμετέχοντες είναι απαραίτητο να έχουν πρόσβαση στο internet και δυνατότητα χρήσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου για αποστολή-λήψη κειμένων.

Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου Δημιουργικής Γραφής θα επιδοθεί σε όλους τους συμμετέχοντες Βεβαίωση Παρακολούθησης.

Πληροφορίες-Εγγραφές:  ΔΗ.Κ.Ε.ΝΙ.Ρ (Κύπρου 7) , τηλ. 2104819007- 4821555.

Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ευρωπαϊκά 13 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παρέμβαση του Γενικού Γραμματέα της ΚΕΔΕ κ. Καφαντάρη: Η οικονομικά προσιτή ενέργεια προϋπόθεση κοινωνικής συνοχής και ρόλου της Αυτοδιοίκησης
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεδρίαση ΔΣ ΚΕΔΕ τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου

Συνεδριάζει τη Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου 2025 και ώρα 17:00 το Διοικητικό Συμβούλιο της ΚΕΔΕ, στα…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου 12 Δεκεμβρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συμβολικό κλείσιμο των Δήμων την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2025 με κύριο αίτημα την αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης στους Δήμους.

Συγκέντρωση στις 12 το μεσημέρι έξω από τη Βουλή,  όλου του αιρετού αυτοδιοικητικού προσωπικού.  …