Στο ΣτΕ εκδικάζεται σήμερα η κοινή προσφυγή της Ομοσπονδίας Συλλόγων Εργαζομένων στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΟΣΥΠΑ), της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και εκπροσώπων άλλων περιφερειών της χώρας, της αυτοδιοίκησης και των δικηγορικών συλλόγων κατά της ιδιωτικοποίησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων.
Από τα μεσάνυχτα έχει ξεκινήσει η 24ωρη απεργία των εργαζομένων στην ΥΠΑ, που έχει οδηγήσει στην ακύρωση όλων των πτήσεων προς και από τα αεροδρόμια Μυκόνου, Σαντορίνης, Καρπάθου, Πάρου, Νάξου, Σύρου, Μυτιλήνης, Αλεξανδρούπολης, Μήλου, Κυθήρων, Χίου, Καβάλας και Σάμου.
Οι προσφεύγοντες φορείς πραγματοποιούν συγκέντρωση έξω από το ΣτΕ και στη μία μετά το μεσημέρι συγκαλούν σύσκεψη στο ξενοδοχείο «Τιτάνια», στην οποία θα παρουσιαστούν τα επόμενα βήματα των κινητοποιήσεων για την αποτροπή της ιδιωτικοποίησης των σημαντικότερων αεροδρομίων της χώρας.
«Για να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι το κοινό περί δικαίου αίσθημα απαιτεί να μπει ένα τέλος στα ξενόφερτα σχέδια υποταγής και άλωσης της εθνικής οικονομίας», αναφέρει η ΟΣΥΠΑ και θεωρεί ότι το ξεπούλημα των εγκαταστάσεων θα οδηγήσει στον αφελληνισμό του ελληνικού τουρισμού και της εθνικής οικονομίας.
«Συμφωνώ σε πολλά θέματα που έχει θέσει η Ομοσπονδία των εργαζομένων στην ΥΠΑ», είπε χθες ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, που έχει δηλώσει και από το βήμα της Βουλής ότι διαφωνεί με τη συγκεκριμένη ιδιωτικοποίηση που ξεκίνησε από την κυβέρνηση Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ και περιλαμβάνεται στο τελευταίο μνημόνιο που επικυρώθηκε από τη σημερινή Βουλή. Προανήγγειλε ότι η κυβέρνηση θα αποδεχθεί τη γνωμοδότηση του ΣτΕ για τον συγκεκριμένο διαγωνισμό σε περίπτωση που τον ακυρώσει, όπως έγινε με την ΕΥΔΑΠ.
«Είναι η μόνη ιδιωτικοποίηση που αναφέρεται ρητά στη συμφωνία», ανέφερε μιλώντας στον ραδιοσταθμό «Στο κόκκινο». Παραδέχτηκε ότι τα 14 πιο κερδοφόρα αεροδρόμια της χώρας παραχωρούνται για 42 χρόνια σε κοινοπραξία, που στη συντριπτική της πλειοψηφία ανήκει στο γερμανικό Δημόσιο.
Τόνισε ότι η σημερινή κυβέρνηση έκανε διαπραγματεύσεις επί εννέα μήνες, για να πετύχει τη συμμετοχή του Δημοσίου στο σχήμα που θα αναλάβει την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων για 42 χρόνια, αλλά κατάφερε μόνον να μη φορτωθεί η ελληνική πλευρά το κόστος των επενδύσεων για την πιστοποίηση των αεροδρομίων και τη διαδικασία απαλλοτριώσεων για επεκτάσεις των υποδομών.
Άρθρο Localit 08 Ιανουαρίου, 2016
Εκδικάζεται στο ΣτΕ προσφυγή κατά της ιδιωτικοποίησης αεροδρομίων
ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
ΚΕΔΕ
20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιστορική νίκη για την Τοπική Αυτοδιοίκηση – Καταλύτης η ΚΕΔΕ για τις ΔΕΥΑ και τον ΝΟΚ
Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της…
Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ...
20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ιστορική νίκη για την Τοπική Αυτοδιοίκηση – Καταλύτης η ΚΕΔΕ για τις ΔΕΥΑ και τον ΝΟΚ
Η Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ) επιβεβαιώνει τον θεσμικό της ρόλο ως ακρογωνιαίο στήριγμα της…
Ρεπορτάζ
20 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Ξάνθης & Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης, υλοποιούν το έργο CARE_X
Στην υλοποίηση του έργου CARE_X (Climaax Action and Risk Evaluation of Xanthi), το οποίο εντάσσεται…