Άρθρο Localit 29 Οκτωβρίου, 2024

Δήμος Θήρας -Σαντορίνης: «Χρώμα και Δημιουργικότητα στα σχολεία μας»

Ολοκληρώθηκε η βιωματική δράση που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή του γνωστού ζωγράφου Γιάννη Κανίογλου, μαθητών και γονέων σε τρία σχολεία της Σαντορίνης (Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Φηρών, Δημοτικό Σχολείο Πύργου-Μεγαλοχωρίου και Νηπιαγωγείο Ημεροβιγλίου).

«Η ζωγραφική στους αύλειους χώρους των σχολείων δεν αποτέλεσε μόνο μέσο καλλιτεχνικής έκφρασης, αλλά και ευκαιρία για τις οικογένειες να συμπράξουν με τα παιδιά τους και να δημιουργήσουν έναν ομορφότερο και πιο φιλόξενο σχολικό χώρο. Βάλαμε κυριολεκτικά χρώμα στις ζωές των παιδιών μας, ενδυναμώνοντας το αίσθημα του ανήκειν και της συλλογικής δημιουργίας, αναφέρει ο δήμος Θήρας -Σαντορίνης.

Εκφράζει την ευγνωμοσύνη προς όλους τους συμμετέχοντες και να υπογραμμίζει τη δέσμευσή του για παρόμοιες μελλοντικές δράσεις.

«Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός δημιουργικού και εμπνευσμένου περιβάλλοντος μάθησης που προάγει τη φαντασία, την πρωτοβουλία και την κοινωνική συνείδηση των μαθητών μας. Ευχαριστούμε θερμά όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχή ολοκλήρωση της δράσης και παραμένουμε αφοσιωμένοι στη συνεχή εξέλιξη και ενίσχυση της παιδείας στο δήμο μας» καταλήγει η ανακοίνωση.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Με μια ματιά 06 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Ανωγείων: Αναβάθμιση των δημοτικών με το πρόγραμμα “Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027”

Την ένταξη του έργου «Δράσεις Ψηφιακού Μετασχηματισμού του Δήμου Ανωγείων» στο πρόγραμμα «Ψηφιακός Μετασχηματισμός 2021-2027»…

Με μια ματιά 06 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Χαλανδρίου: Έγκριση της νέας συμπληρωματικής σύμβασης από το Ελεγκτικό Συνέδριο για το νέο δημαρχείο

Υπερψηφίστηκε ομόφωνα από το Δημοτικό Συμβούλιο Χαλανδρίου, στη συνεδρίαση της 5ης Ιουνίου 2025, η εισήγηση του…

Με μια ματιά 06 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ομαδικό Εργαστήριο Πληροφόρησης και Συμβουλευτικής στον Τύρναβο

Το Κέντρο Κοινότητας Δήμου Τυρνάβου και το Παράρτημα Ρομά, σε συνεργασία με το Δίκτυο Πληροφόρησης…