Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης ενημερώνει πως οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών 8001115192 είναι δωρεάν, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά τηλέφωνα.
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, Πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κ.τ.λ.).
Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.
Άρθρο Localit 16 Δεκεμβρίου, 2024
Δήμος Θεσσαλονίκης: Δωρεάν οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών 8001115192
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Με μια ματιά
23 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Έρευνα της περιφέρειας Θεσσαλίας για «μαϊμού» ελέγχους υπαλλήλων σε οίκους ανοχής
Με εντολή του περιφερειάρχη Θεσσαλίας Δημήτρη Κουρέτα, πραγματοποιείται έρευνα στις μετακινήσεις υπαλλήλων για «μαϊμού» ελέγχους…
Με μια ματιά
23 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Χανιά: Επιχειρήσεις καθαρισμού δημόσιων χώρων που είχαν μεταμορφωθεί σε αυτοσχέδιους σκουπιδότοπους
Τον καθαρισμό δημόσιων χώρων που είχαν μεταμορφωθεί σε αυτοσχέδιους σκουπιδότοπους επιχειρεί η Υπηρεσία Περιβάλλοντος, Καθαριότητας…
Με μια ματιά
22 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέο κέντρο επαγγελματικής κατάρτισης στα Κουφάλια του δήμου Χαλκηδόνος
Τον ερχόμενο Σεπτέμβριο αναμένεται να ξεκινήσει πιλοτικά η λειτουργία πολυδύναμου campus επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης…