Άρθρο Localit 22 Απριλίου, 2025

Δήμος Καλαμάτας: Στις 10 Μαΐου ξεκινούν οι εγγραφές στους παιδικούς σταθμούς για το σχολικό έτος 2025 – 2026

Ο Δήμος Καλαμάτας ανακοινώνει ότι οι Δημοτικοί Παιδικοί και Βρεφονηπιακοί Σταθμοί Καλαμάτας θα δέχονται αιτήσεις εγγραφών- επανεγγραφών για το σχολικό έτος 2025- 2026 από το Σάββατο 10-05-2025 έως το Σάββατο 31-05-2025.
Η αίτηση μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά θα αναρτηθούν ηλεκτρονικά στον ιστότοπο του Δήμου Καλαμάτας, (www.kalamata.gr) στο πεδίο: “Αιτήσεις Εγγραφών σε Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς 2025-2026.”
Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται στην ηλεκτρονική Πλατφόρμα των Βρεφονηπιακών Σταθμών: kalamata.ikinder.gr
Στους Παιδικούς Σταθμούς Δήμου Καλαμάτας, για το σχολικό έτος 2025-2026, θα επαναλειτουργήσουν και βρεφικά τμήματα, θα γίνονται δηλαδή δεκτά βρέφη ηλικίας (από 6 μηνών έως 2,5 ετών) και παιδικά τμήματα ηλικίας από 2,5 ετών έως την ηλικία εγγραφής τους στην υποχρεωτική εκπαίδευση (νηπιαγωγείο).
Για την εγγραφή των παιδιών στους Παιδικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς απαιτούνται τα εξής δικαιολογητικά:
• Αίτηση εγγραφής της μητέρας ή του πατέρα ή του κηδεμόνα του παιδιού (ηλεκτρονική υποβολή)
• Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης (τελευταίου τριμήνου).
• Ατομική κάρτα υγείας του παιδιού συμπληρωμένη και υπογεγραμμένη από παιδίατρο, καθώς και πιστοποιητικό εμβολιασμού, με τα προβλεπόμενα για την ηλικία του εμβόλια.
• Βεβαίωση μόνιμης κατοικίας (έντυπο Ε1 της δήλωσης φορολογικού έτους 2024, ή βεβαίωση μόνιμης κατοικίας μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης της Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr – ΕΨΠ) ή μισθωτήριο ή απόδειξη ΔΕΚΟ).
• Υπεύθυνη δήλωση παραλαβής παιδιού από γονέα ή κηδεμόνα
• και Υπεύθυνη Δήλωση ενημέρωσης όρων εγγραφής.
• Πράξη διοικητικού προσδιορισμού φόρου (εκκαθαριστικού σημειώματος) έτους 2024 και των δύο γονέων.
• α) Βεβαίωση εργοδότη και για τους δύο γονείς αν είναι εργαζόμενοι κ.λπ. αποδεικτικά εργασίας β) Βεβαίωση ανεργίας από τον ΟΑΕΔ σε ισχύ για τους άνεργους γονείς.
Η επιλογή των παιδιών θα γίνεται κατόπιν μοριοδότησης σύμφωνα με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια όπως έχουν καθοριστεί σύμφωνα με την 74/2025 απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Καλαμάτας.
Περισσότερες πληροφορίες που αφορούν τις εγγραφές και κάθε άλλο έγγραφο που θεωρείται απαραίτητο κατά περίπτωση καθώς και τα υποδείγματα των απαραίτητων δικαιολογητικών θα είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα του Δήμου Καλαμάτας (www.kalamata.gr).

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 04 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
ΥΠΕΝ: Νέα παράταση στις ενεργειακές χρηματοδοτήσεις των ΔΕΥΑ

Την παράταση υποβολής αιτήσεων στο Πρόγραμμα ενεργειακής αναβάθμισης «Προώθηση της ενεργειακής απόδοσης στις Δημοτικές Επιχειρήσεις …

Ενδιαφέρουν 03 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κατάσταση ετοιμότητας η ΠΟΕ ΟΤΑ για την άρση της μονιμότητας στο Δημόσιο

Το θέμα της μόνιμης και σταθερής εργασίας  μετά τις κλιμακούμενες δηλώσεις της κυβέρνησης για άρση…

Ενδιαφέρουν 03 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Υπάλληλος του Δήμου Αθηναίων δέχθηκε επίθεση και τραυματίστηκε

Τον εργαζόμενο της Διεύθυνσης Πρασίνου, που τραυματίστηκε σήμερα το πρωί εν ώρα εργασίας, επισκέφθηκε στο…