Άρθρο Localit 13 Μαρτίου, 2013

Δήμος Αθηναίων: Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595

Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας  με το δημότη ,το 1595, λειτουργεί από τις 08.00πμ έως τις 08.00μμ, καταγράφοντας τις επισημάνσεις και τις υποδείξεις των πολιτών που αφορούν την Αθήνα.

«Η  προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων   κ.Γιώργος  Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».

Σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ρεπορτάζ 25 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Π. Μαρινάκης: Σε κάθε περίπτωση θα ψηφίσουμε έναν εκλογικό νόμο για την Αυτοδιοίκηση, με ένα γύρο εκλογών

Την κατάθεση στη Βουλή νομοσχεδίου για αλλαγή του εκλογικού νόμου στις  αυτοδιοικητικές εκλογές με  εκλογή…

Ενδιαφέρουν 25 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Πατρέων: Σταθερά αντίθετη η δημοτική αρχή με την επίγεια διέλευση του τρένου προς το λιμάνι

Την κάθετη αντίθεσή της καταθέτει η δημοτική αρχή της Πάτρας στο ενδεχόμενο επίγειας διέλευσης του…

Ενδιαφέρουν 25 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελεύθερο Πανεπιστήμιο Χαλανδρίου: «ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ: ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ Η ΚΟΛΑΣΗ;»

Εκδήλωση με θέμα: «Νέες Τεχνολογίες: Παράδεισος ή Κόλαση», φιλοξενεί το το Ελεύθερο Πανεπιστήμιο του Δήμου…