Άρθρο Localit 13 Μαρτίου, 2013

Δήμος Αθηναίων: Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595

Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας  με το δημότη ,το 1595, λειτουργεί από τις 08.00πμ έως τις 08.00μμ, καταγράφοντας τις επισημάνσεις και τις υποδείξεις των πολιτών που αφορούν την Αθήνα.

«Η  προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων   κ.Γιώργος  Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».

Σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 04 Ιουλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΚΕΔΕ παρούσα στη συζήτηση για την Τοπική Δημοκρατία στην Ελλάδα στο Συμβούλιο της Ευρώπης

Εγκρίθηκε κατά τη χθεσινή συνεδρίαση της Επιτροπής Παρακολούθησης (Monitoring Committee) του Κογκρέσου Τοπικών και Περιφερειακών…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 03 Ιουλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ΚΕΔΕ στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο: Παρέμβαση για τη Νησιωτικότητα από τον Γενικό Γραμματέα Δημήτρη Καφαντάρη

Με τεκμηριωμένο λόγο, ο Γενικός Γραμματέας της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδας (ΚΕΔΕ), Δημήτρης Καφαντάρης, εκπροσώπησε…