Άρθρο Localit 13 Μαρτίου, 2013

Δήμος Αθηναίων: Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595

Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας  με το δημότη ,το 1595, λειτουργεί από τις 08.00πμ έως τις 08.00μμ, καταγράφοντας τις επισημάνσεις και τις υποδείξεις των πολιτών που αφορούν την Αθήνα.

«Η  προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων   κ.Γιώργος  Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».

Σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κώστας Τσιάρας: Τα τρία στάδια της εθνικής στρατηγικής για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας στον πρωτογενή τομέα

Στα στάδια που αναπτύσσεται η εθνική στρατηγική  για την ολιστική διαχείριση των υδάτων και την…

Μη κατηγοριοποιημένο 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πίνδος – Τρόοδος: Γέφυρες συνεργασίας για την αναγέννηση των ορεινών περιοχών της Μεσογείου

Περιοδεία του MountMed στην Πίνδο για τη διαμόρφωση κοινού προγράμματος δράσης Σε πνεύμα συνέχειας, αμοιβαιότητας…

Ενδιαφέρουν 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Γ. Κεφαλογιάννης: Δεν θα δοθεί περαιτέρω παράταση για τον καθαρισμό των οικοπέδων

Από 16 Ιουνίου ξεκινούν συστηματικοί έλεγχοι «Δεν πρόκειται να δοθεί καμία περαιτέρω παράταση για τον…