Άρθρο Localit 05 Μαρτίου, 2021

Αποκαταστάθηκε το πρόβλημα λόγω του σεισμού στις γεωτρήσεις της ΔΕΥΑ Λάρισας

150.000 λίτρα  εμφιαλωμένου νερού μοίρασε η ΔΕΥΑΛ στους καταναλωτές 

 

Η ΔΕΥΑ Λάρισας ανακοίνωσε ότι αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα θολότητας που προκλήθηκε στα δίκτυα ύδρευσης και οφειλόταν στην έντονη σεισμική δραστηριότητα των προηγούμενων ημερών στο Ν. Λάρισας.

Επίσης, λόγω του μεγάλου μεγέθους του δικτύου ύδρευσης αλλά και του περιορισμού χρήσης των προβληματικών γεωτρήσεων, συστήνεται   στους καταναλωτές :

Ο περιορισμός της κατανάλωσης για όλες τις χρήσεις στις απολύτως αναγκαίες ποσότητες, προκειμένου να ομαλοποιηθεί σταδιακά η λειτουργία του δικτύου

Σε περιπτώσεις που διαπιστώνονται προβλήματα θολότητας να επικοινωνούν με το χημείο ΔΕΥΑΛ τις ώρες από 7:00 έως 19:00

Τηλέφωνο επικοινωνίας 2410687242 και email : info@deyal.gr

Παρόλα αυτά για όσους καταναλωτές αντιμετωπίζουν προβλήματα με την θολότητα θα συνεχιστεί και σήμερα η διανομή εμφιαλωμένων νερών στις 5 μ.μ. σε δυο σημεία

  • στις εγκαταστάσεις της ΔΕΥΑΛ και
  • στη σκεπαστή αγορά της Νεάπολης

Ολοκληρώνοντας τη διανομή εμφιαλωμένου νερού η ΔΕΥΑΛ, θα έχει διαθέσει από την Πέμπτη έως την Παρασκευή, 150.000 λίτρα στους καταναλωτές της.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 10 Ιανουαρίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Άλιμος: Ηλεκτρονική εφαρμογή για τα αδέσποτα της πόλης

Μια νέα ηλεκτρονική εφαρμογή τέθηκε σε λειτουργία από τον Δήμο Αλίμου για τη διευκόλυνση των…

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 27 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ειδικό σχέδιο για την προστασία ηλικιωμένων και ευάλωτων πολιτών από τον δήμο Ηράκλειας

Σχέδιο δράσης για την προστασία ευάλωτων πολιτών από ακραίες συνθήκες καιρικών φαινομένων κατά τη διάρκεια…

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 11 Δεκεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Πράσινο φως» στον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου Θηβαίων

Εγκρίθηκε η χρηματοδότηση της πράξης «Προμήθεια λογισμικού για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Δήμου Θηβαίων», προϋπολογισμού…