Νέα «προσωρινή» διακοπή των δρομολογίων από τα πορθμεία Πρίνου και Καβάλας, που άρχισε την Πρωτοχρονιά, πραγματοποιούν τρεις εταιρείες φέρυ μπόουτ, γεγονός που επαναφέρει με ένταση στο προσκήνιο το πάγιο αίτημα των κατοίκων της Θάσου να αλλάξει η νομοθεσία, ώστε να υποχρεώνονται οι ναυτιλιακές εταιρείες, που δραστηριοποιούνται στη γραμμή Κεραμωτή-Λιμένας, να πραγματοποιούν δρομολόγια και στη γραμμή Πρίνος-Καβάλα.
Την παραπάνω επισήμανση έκανε μιλώντας στο «Κόκκινο Καβάλας», ο δήμαρχος του νησιού Κώστας Χατζηεμμανουήλ, τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση θα πρέπει να πράξει ό,τι δεν τόλμησαν οι προηγούμενες και να ανταποκριθεί στο αίτημα, αλλάζοντας το νομοθετικό πλαίσιο.
Σημείωσε, δε, ότι τα μέλη του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών έχουν κατανοήσει πλήρως το πρόβλημα, όμως δεν μπορούν να κάνουν τίποτα περισσότερο από το να εκφράζουν ευχές και παραινέσεις προς τις ναυτιλιακές εταιρείες, οι οποίες, κάθε χειμώνα, που μειώνονται τα κέρδη τους, βρίσκουν τρόπους για να μειώνουν και, τελικώς, να σταματούν για μεγάλο διάστημα τα δρομολόγια.
Στο μεταξύ, ουδείς γνωρίζει μέχρι πότε θα διαρκέσει η διακοπή των δρομολογίων, που άρχισε την Πρωτοχρονιά. Ως εκ τούτου, οι κάτοικοι του νησιού θα μπορούν να φτάνουν στην Καβάλα μόνο μέσω Κεραμωτής, υποχρεωμένοι, ιδίως αυτοί που κατοικούν στη νότια Θάσο, να διανύουν δεκάδες χιλιόμετρα και σπαταλώντας πολλές ώρες, προκειμένου να τελειώσουν απλές εργασίες τους στα καταστήματα και τις Υπηρεσίες που εδρεύουν στην πόλη της Καβάλας.
Σημαντικό, επίσης, είναι και το γεγονός ότι το υπάρχον νομοθετικό πλαίσιο δεν υποχρεώνει τις ναυτιλιακές εταιρείες να έχουν πλοίο σε επιφυλακή, ώστε, εφόσον υπάρξει ανάγκη, ιδίως κατά τις νυχτερινές ώρες, να μεταφέρουν ασθενή στην Καβάλα. Σήμερα, πολλές φορές, οι διακομιδές γίνονται με ιδιωτικά σκάφη, στα οποία, όμως, ο ασθενής δεν μπορεί να μεταφερθεί με ασθενοφόρο.