Άρθρο Localit 18 Ιανουαρίου, 2016

 Ηλεκτρονικά έκαναν τα παράπονα τους 1.200 δημότες για υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης

δημαρχείο ΘεσσαλονίκηςΤα παράπονα και τις καταγγελίες τους για λακκούβες, καμένες λάμπες και σκουπίδια, με e-mail συνοδευόμενα από φωτογραφίες, επέλεξαν να εκφράσουν 1.200 κάτοικοι της Θεσσαλονίκης, από τις αρχές του καλοκαιριού έως και σήμερα, μέσω της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση (opengov.thessaloniki.gr) του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Συγκεκριμένα, από τις 9 Ιουνίου 2015 οπότε και ξεκίνησε η λειτουργία της συγκεκριμένης διαδικτυακής πύλης μέχρι και τις 17 Ιανουαρίου 2016 τα αιτήματα των πολιτών στην ενότητα “Βελτιώνω την Πόλη μου” άγγιξαν τα 1.200, όπως ανέφερε ο αντιδήμαρχος Τουρισμού, Διεθνών Σχέσεων και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Σπύρος Πέγκας.

Από αυτά τα 1.200 αιτήματα, τα 835 έχουν ήδη απαντηθεί ή έχουν τακτοποιηθεί άμεσα από τις αρμόδιες υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης, ενώ τα υπόλοιπα είναι σε εξέλιξη και σύντομα οι δημότες θα λάβουν απάντηση στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση. Τα παράπονα των δημοτών αφορούν τους τομείς καθαριότητας, συντήρησης, οδοποιίας, ηλεκτροφωτισμού και πρασίνου.

Στη συγκεκριμένη πύλη Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (opengov.thessaloniki.gr) βρίσκονται συγκεντρωμένες οι ηλεκτρονικές υπηρεσίες και οι καινοτόμες δράσεις και εφαρμογές που έχει αναπτύξει ο Δήμος Θεσσαλονίκης αξιοποιώντας τις δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.

Από την έναρξη της λειτουργίας της πύλης Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση περίπου 19.000 χρήστες έχουν επισκεφτεί τη σελίδα και τα pageviews αγγίζουν τις 100.000.

Εξάλλου, ικανοποιητική ήταν η ανταπόκριση δικηγόρων και συμβολαιογράφων της πόλης τις πέντε πρώτες ημέρες λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας, μέσω της οποίας θα παρέχονται πιστοποιητικά γεννήσεως, οικογενειακής κατάστασης και αντίγραφα πλησιέστερων συγγενών.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, 68 δικηγόροι και 76 συμβολαιογράφοι προχώρησαν ήδη σε εγγραφή στοιχείων ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση στη συγκεκριμένη υπηρεσία που λειτουργεί μέσω της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Καλές Πρακτικές ΟΤΑ 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Ρεθύμνης: Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Αλλάζω συνήθειες – Σώζω τον πλανήτη» με πρωταγωνιστές τα παιδιά

Τα παιδιά αποτελούν τον καλύτερο πομπό για το μήνυμα «Αλλάζω συνήθειες – Σώζω τον πλανήτη».…

Ρεπορτάζ 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Αθηναίων: Ένας χρόνος λειτουργίας του Γραφείου Αντιμετώπισης Ενεργειακής Φτώχειας

Ένα χρόνο λειτουργίας συμπλήρωσε το Γραφείο Αντιμετώπισης Ενεργειακής Φτώχειας (ΓΑΕΦ) του Δήμου Αθηναίων, το οποίο…

Μη κατηγοριοποιημένο 13 Ιουνίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Παιδική Βιβλιοθήκη Δήμου Ξάνθης: Η Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2025 ξεκινά!

«Στη βιβλιοθήκη όλα είναι δυνατά: ήρωες και ξωτικά, μύθοι και μυστικά!» Φέτος το καλοκαίρι, από…