Άρθρο Localit 13 Μαρτίου, 2013

Δήμος Αθηναίων: Γραμμή Εξυπηρέτησης του δημότη 1595

Η ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας  με το δημότη ,το 1595, λειτουργεί από τις 08.00πμ έως τις 08.00μμ, καταγράφοντας τις επισημάνσεις και τις υποδείξεις των πολιτών που αφορούν την Αθήνα.

«Η  προσπάθεια για τη βελτίωση της καθημερινότητας του δημότη ενισχύεται αποφασιστικά, η άμεση αντιμετώπιση των μικρών ή μεγάλων προβλημάτων των Αθηναίων είναι πρώτη προτεραιότητα για εμάς» δήλωσε ο δήμαρχος Αθηναίων   κ.Γιώργος  Καμίνης και κάλεσε «όλους τους δημότες να γίνουν συμμέτοχοι στην προσπάθεια για μια καλύτερη Αθήνα».

Σε αυτή την τηλεφωνική γραμμή μπορεί να απευθύνεται οποιοσδήποτε δημότης ή κάτοικος της Αθήνας, επισημαίνοντας τα προβλήματα που παρατηρεί στη πόλη. Η γραμμή εξυπηρέτησης 1595 μπορεί και παρέχει οποιαδήποτε πληροφορία άπτεται των αρμοδιοτήτων του δήμου Αθηναίων ή των δημοτικών Φορέων.

 

ΔΗΜΟΙ - ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 01 Αυγούστου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Συνεργασία ΥΠ.ΕΣ. – Κ.Ε.Δ.Ε. – ΕΝ.Π.Ε. – Ε.Ε.Τ.Α.Α. για την ενημέρωση του προσωπικού της Τ.Α.

Υπογράφηκε στις 21/7/2025 προγραμματική σύμβαση μεταξύ ΥΠ.ΕΣ. – Κ.Ε.Δ.Ε. – ΕΝ.Π.Ε. – Ε.Ε.Τ.Α.Α. με αντικείμενα…

Ανακοινώσεις - Δελτία Τύπου ... 30 Ιουλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Καίρια παρέμβαση της ΚΕΔΕ στο Υπουργείο Ναυτιλίας για την τροποποίηση του Π.Δ. 71/2020

Συνάντηση του Προέδρου της ΚΕΔΕ Λ. Κυρίζογλου με τον Υφυπουργό Ναυτιλίας κ. Στέφανο Γκίκα Καίρια…

Μη κατηγοριοποιημένο 28 Ιουλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
23η Έκδοση της Ευρωπαϊκής Εβδομάδας των Περιφερειών και Πόλεων (13-15 Οκτωβρίου 2025)