Στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης της επικοινωνίας των δημοτών με τις υπηρεσίες του Δήμου Θεσσαλονίκης ενημερώνει πως οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης των δημοτών 8001115192 είναι δωρεάν, τόσο από σταθερά όσο και από κινητά τηλέφωνα.
Η τηλεφωνική γραμμή λειτουργεί καθημερινά, (Δευτέρα – Παρασκευή) από τις 08.00 έως τις 17.00 και προσβλέπει στην καταγραφή και διαχείριση των αιτημάτων των δημοτών, σχετικά με το σύνολο των αρμοδιοτήτων του Δήμου (καθαριότητα, Πράσινο, βιώσιμη κινητικότητα, απομάκρυνση ογκωδών κ.τ.λ.).
Τα αιτήματα προωθούνται στη συνέχεια προς επίλυση στις αρμόδιες Υπηρεσίες, ενώ οι ενδιαφερόμενοι ενημερώνονται από τους αρμόδιους υπαλλήλους για την πορεία διευθέτησης των αιτημάτων τους.
Άρθρο Localit 16 Δεκεμβρίου, 2024
Δήμος Θεσσαλονίκης: Δωρεάν οι κλήσεις στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης δημοτών 8001115192
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ
Ετικέτες
ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
Με μια ματιά
30 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επένδυση 2 εκ. ευρώ από τη ΔΕΥΑΡ και τον δήμο Ρόδου για τη θωράκιση των δικτύων ύδρευσης και άρδευσης του νησιού
Υπεγράφη από τη ΔΕΥΑ Ρόδου σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου η εργολαβική σύμβαση για…
Με μια ματιά
30 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κ. Μαραγκάκης δήμαρχος Νίκαιας – Αγ. Ι. Ρέντη: Η προάσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων παραμένει επίκαιρη και απαραίτητη
Με αφορμή τον εορτασμό της Εργατικής Πρωτομαγιάς, ο δήμαρχος Νίκαιας-Αγ.Ι. Ρέντη Κωνσταντίνος Μαραγκάκης προχώρησε στην…
Με μια ματιά
28 Απριλίου, 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Περιφέρεια Κ. Μακεδονίας: Ημερίδα με θέμα “Καινοτομία, Τεχνητή Νοημοσύνη και Ηθική”
Ημερίδα με θέμα “Καινοτομία, Τεχνητή Νοημοσύνη και Ηθική” με τη συνδιοργάνωση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας…