Σε εξέλιξη είναι το Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού του δήμου Θέρμης το οποίο απευθύνεται σε μαθητές και μαθήτριες των τάξεων Γ’ Γυμνασίου, Α’ και Β’ Λυκείου, από εξειδικευμένους συμβούλους σταδιοδρομίας επαγγελματικού προσανατολισμού.
Αρχικά τα παιδιά συμπληρώνουν ένα σχετικό ερωτηματολόγιο και λαμβάνουν άμεσα στο δικό τους email τα αποτελέσματα.
Το ερωτηματολόγιο είναι ήδη αναρτημένο στην ιστοσελίδα του δήμου (https://is.careergatetest.com/…/436601c9b224a2b88ce38a…/).
Το Career Gate Test, είναι ένα σύγχρονο, αυτοματοποιημένο τεστ Επαγγελματικού Προσανατολισμού το οποίο διεκπεραιώνεται από το διαδίκτυο. Με το τεστ διερευνώνται η προσωπικότητα, οι κλίσεις, τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου. Σε δεύτερη φάση ορίζεται ένα ραντεβού με έναν εξειδικευμένο Σύμβουλο Σταδιοδρομίας Επαγγελματικού Προσανατολισμού του δήμου για να εξετάσουν περαιτέρω τα αποτελέσματα για κάθε παιδί ξεχωριστά.
Η αρμόδια Διεύθυνση Παιδείας ξεκίνησε συναντήσεις ενημέρωσης των μαθητών. Έχουν ήδη πραγματοποιηθεί δύο τέτοιες συναντήσεις με τους μαθητές του Γυμνασίου Βασιλικών καθώς και του 1ου Γυμνασίου Θέρμης. Οι συναντήσεις θα συνεχιστούν μέχρι να ενημερωθούν όλα τα παιδιά σε όλα τα Γυμνάσια και τα Λύκεια του Δήμου Θέρμης.
Παράλληλα, οι γονείς μπορούν να απευθυνθούν στους διευθυντές των σχολείων στους οποίους θα δοθούν προσωπικοί κωδικοί για κάθε μαθητή/τρια, εφόσον φυσικά ζητηθεί από τους ίδιους. Μπορούν επίσης να απευθύνονται στην αρμόδια Διεύθυνση Παιδείας, στο τηλέφωνο 2313300730 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση paideia@thermi.gov.gr.
Με αφορμή την έναρξη του προγράμματος ο δήμαρχος Θέρμης Θεόδωρος Παπαδόπουλος σε δήλωσή του αναφέρει ότι «ο δήμος μας είναι σταθερά στο πλευρό των παιδιών, των γονιών τους και των εκπαιδευτικών και στηρίζουμε με κάθε μέσο που διαθέτουμε τις προσπάθειές τους. Στο πλαίσιο αυτό θέσαμε ήδη σε λειτουργία το Πρόγραμμα Επαγγελματικού Προσανατολισμού με σκοπό να βοηθήσουμε τα παιδιά να πάρουν αποφάσεις για το μέλλον τους, αναφορικά με τις σπουδές τους, έχοντας περισσότερα δεδομένα στη διάθεσή τους. Καλώ όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες, με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών και των γονέων τους, να αξιοποιήσουν αυτό το εργαλείο ώστε να είναι περισσότερο βέβαιοι για τις επιλογές τους».