Άρθρο Localit 14 Δεκεμβρίου, 2022

Περιστέρι: Το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο από κουτιά γάλα, των ΓτΚ στην Πλατεία Αγ. Αντωνίου

Την εορταστική εκδήλωση «Ένα Χριστουγεννιάτικο Δέντρο από κουτιά γάλα», διοργανώνουν οι Γιατροί του Κόσμου, σε συνεργασία με τον Δήμο Περιστερίου,  την Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου στην πλατεία Αγίου Αντωνίου, δίπλα στο μετρό.

Από τις 8:00 το πρωί και μέχρι τις 8:00 το απόγευμα, για 13η χρονιά, οι Γιατροί του Κόσμου καλούν τους πολίτες να προσφέρουν κουτιά από γάλα εβαπορέ, στήνοντας ένα ξεχωριστό Χριστουγεννιάτικο Δέντρο, με στόχο να προσφέρουν ακόμα μια φορά, πολύτιμη βοήθεια και χαρά σε παιδιά που μας έχουν ανάγκη.

“Με μια μικρή πράξη προσφοράς, βοηθώντας να «ψηλώσει» το Χριστουγεννιάτικο Δέντρο με ακόμα ένα κουτί γάλα εβαπορέ, μπορούμε όλοι να συμβάλλουμε στην καλύτερη δυνατή κάλυψη των αναγκών για τις οικογένειες που αντιμετωπίζουν τις αυξημένες οικονομικές δυσκολίες”, όπως υπογραμμίζουν.

Ταυτόχρονα, οι Γιατροί του Κόσμου συνεχίζουν να συγκεντρώνουν τρόφιμα μακράς διάρκειας (όπως ρύζι, όσπρια, μακαρόνια κα) υποστηρίζοντας ευάλωτα νοικοκυριά.

Φέτος, με χριστουγεννιάτικο πνεύμα αλληλεγγύης και ανθρωπιάς, βάζουμε όλοι τα δυνατά μας για να προσφέρουμε ακόμα περισσότερα, όπου υπάρχουν άνθρωποι!

  • Παρασκευή 16 Δεκεμβρίου, από τις 8:00 έως τις 20:00
  • Πλατεία Αγίου Αντωνίου, Σταθμός Μετρό Άγιος Αντώνιος

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ενδιαφέρουν 23 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διαδικτυακή ενημέρωση για χρηματοδοτήσεις και τεχνική υποστήριξη ενεργειακών έργων

Το Δίκτυο Αειφόρων Νήσων ΔΑΦΝΗ, υπό την ιδιότητά του ως Εθνικού Κόμβου (National Hub) του…

Ενδιαφέρουν 17 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Όταν η βία έχει φύλο»- Ενημερωτική δράση στον Δήμο Κοζάνης

Ενημερωτική δράση με θέμα τη βία κατά των γυναικών και τίτλο «Όταν η βία έχει…

Ενδιαφέρουν 16 Ιουνίου, 2026
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Θηβαίων: Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας

Στην Καλοκαιρινή Εκστρατεία Ανάγνωσης και Δημιουργικότητας 2026 της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος συμμετέχει και φέτος…