Μια αναγκαία υπηρεσία στους πολίτες προσφέρει η ΔΕΥΑ Τρικάλων. Πλέον, μέσω μηνύματος στο κινητό τηλέφωνο (sms) ο κάθε πολίτης θα ξέρει, πότε και γιατί θα υπάρχει διακοπή υδροδότησης. «Πρόκειται για σύστημα που δημιουργεί σχέση εμπιστοσύνης με τους πολίτες», τονίζει ο πρόεδρος της δημοτικής επιχείρησης, Χρήστος Αναστασίου, «αξιοποιώντας τα οφέλη της τεχνολογίας και ενημερώνοντας σε άμεσο χρόνο».
Οι πολίτες θα λαμβάνουν έγκαιρες ειδοποιήσεις για διακοπή της υδροδότησης σε περίπτωση προγραμματισμένων εργασιών ή έκτακτων βλαβών που χρήζουν αποκατάστασης.
Επομένως, θα πρέπει κάθε πολίτης να δηλώσει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου, προκειμένου να του αποστέλλονται τα μηνύματα.
Αυτό μπορεί να γίνει με δύο τρόπους:
– είτε προσερχόμενοι άμεσα στα γραφεία της ΔΕΥΑΤ, στο ισόγειο του κτηρίου (Ασκληπιού 35), γνωρίζοντας τον αριθμό καταναλωτή που αντιστοιχεί στη σύνδεσή τους.
– είτε αποστέλλοντας έναν μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην ηλεκτρονική διεύθυνση της ΔΕΥΑΤ info@deyat.gr, όπου επίσης θα δηλώνουν αριθμό κινητού τηλεφώνου και κωδικό καταναλωτή.
Ο κωδικός καταναλωτή αναγράφεται στον λογαριασμό υδροδότησης.