Άρθρο Localit 01 Ιουλίου, 2021

Κοζάνη: Συνεχίζονται οι πρωτοβουλίες προώθησης των τοπικών προϊόντων – 2η B2B συνάντηση επιχειρήσεων

Πρωτοβουλία για την προώθηση των τοπικών προϊόντων στην εσωτερική  αγορά, λαμβάνει ο Δήμος Κοζάνης, διοργανώνοντας τη 2η Συνάντηση Επαγγελματιών του Κλάδου Τροφίμων και Ποτών (Β2Β) την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021, στις 18.00 στο χώρο της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης.

Η εν λόγω πρωτοβουλία έχει ως στόχο την γνωριμία των παραγωγών τοπικών προϊόντων των παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών που δραστηριοποιούνται στο Δήμο με συστηματικούς αγοραστές χονδρικής (σούπερ μάρκετ, παντοπωλεία, εστιατόρια).

Για την ενίσχυση αυτή της προσπάθειας, ο Δήμος Κοζάνης διοργανώνει επαγγελματικές συναντήσεις B2B (business-to-business)των τοπικών επιχειρηματιών  με στελέχη των σούπερ μάρκετ, στοχεύοντας στη μεταξύ τους γνωριμία και στην ανάπτυξη συνεργασιών. Οι συναντήσεις θα πραγματοποιηθούν την Τετάρτη 14 Ιουλίου 2021, 17.30 με 21.30, στο χώρο της Κοβενταρείου Δημοτικής Βιβλιοθήκης Κοζάνης.

Ο Δήμος καλεί σε συμμετοχή στην εν λόγω προσπάθεια, και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους στο mail: doled@kozanh.gr

Όπως σημειώνεται ενόψει της διοργάνωσης, τα προϊόντα των παραγωγικών επιχειρήσεων του κλάδου τροφίμων και ποτών, που δραστηριοποιούνται στο Δήμο Κοζάνης, χαρακτηρίζονται από την υψηλή ποιοτική τους αξία, αλλά και την περιορισμένη διείσδυση στην εσωτερική αγορά.

Στο  διατροφικό καλάθι των καταναλωτών, όλο και περισσότερο βρίσκουν θέση ποιοτικά επώνυμα προϊόντα, υψηλής διατροφικής αξίας. Τέτοια είναι και τα χαρακτηριστικά των προϊόντων των τοπικών μας επιχειρήσεων, που πιστεύουμε ότι πρέπει να ενισχυθεί η παρουσία τους στα ράφια των καταστημάτων αλλά και στα μενού των τοπικών εστιατορίων.

Οι καταναλωτές τείνουν να αποκτούν ανησυχίες για προϊόντα πολυεθνικών εταιρειών με πρώτες ύλες οι οποίες συγκεντρώνονται από μακρινές χώρες και ηπείρους, με πολλαπλές ανθρώπινες επαφές και με πολυήμερες μεταφορές. Η προτίμηση τοπικών ποιοτικών προϊόντων, πρέπει να ενισχυθεί, να ενθαρρυνθεί η σύνδεση και η κατανόηση του κοινού με τους τοπικούς επιχειρηματίες.

 

 

 

 

 

 

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ

Ετικέτες

ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Βιώσιμες Πόλεις 21 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Τήλος έγινε σύμβολο βιωσιμότητας για ολόκληρη την Ευρώπη

Η Τήλος, το μικρό διαμάντι του Αιγαίου, κατάφερε αυτό που για πολλούς φάνταζε ακατόρθωτο: έγινε…

Βιώσιμες Πόλεις 20 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δήμος Αθηναίων: Αναβάθμιση φωτισμού στην πλατεία Κουμουνδούρου και το πάρκο «Βασίλης Αυλωνίτης» στη Ριζούπολη

Ο δήμος Αθηναίων ολοκλήρωσε μια σημαντική παρέμβαση για τη βελτίωση του αστικού φωτισμού σε δύο…

Βιώσιμες Πόλεις 18 Νοεμβρίου, 2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακύκλωση ρούχων και υποδημάτων στον Δήμο Γρεβενών

Είκοσι μωβ κάδους για τη συλλογή ενδυμάτων και υποδημάτων, τοποθέτησε σε επιλεγμένα σημεία της πόλης…